Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.05.2019 byl na této adrese proveden odečet elektřiny. Od 12.05.2018 do 31.07.2019, za toto období mi doposud nepřišlo vyúčtování.Písemně mi bylo oznámeno,že po 01.08.2019 bude odesláno konečné vyúčtování.Avšak do této doby nepřišlo vůbec nic. Proto prosím o vysvětlení a okamžitou nápravu.
Na mé opakované volání bohužel vůbec nereagujete.
Děkuji
Dana Kempná
Okamžité zaslání vyúčtování. Na níže uvedenou adresu.
|
Tweet |
Společnost je povinna spotřebiteli poskytnout konečné vyúčtování dle § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.