Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#40503Nárok na data zdarma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2020, před 5 lety

David Skála

Znění stížnosti

Dobrý den,
operátorka mi odmítla v nastalé situaci nastavit Vámi poskytovanou nabídku čerpání neomezených dat zdarma, prý by se jiné mé slevy zrušily a platil bych více,beru to jako nehorázné poškozování splňuji podmínky na toto poskytnutí zdarma.
Skála


Produkt

Nabídka od 16.3. do konce dubna,data zdarma neomezeně


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2020 07:20, před 5 lety

Pokud by u nabídky zboží či služby byla uváděna nepravdivá informace (záměrně i opomenutím) mohlo by docházet ke klamání spotřebitele.

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2020 17:01, před 4 lety

Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2020 14:02, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu. Tato stížnost se k nám dostala ze strany dTestu teprve nyní. Předpokládám, že to už není aktuální.
Kdybych přece jen mohl s něčím pomoct, jsem k dispozici.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2020 20:32, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 10:54, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.