Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
operátorka mi odmítla v nastalé situaci nastavit Vámi poskytovanou nabídku čerpání neomezených dat zdarma, prý by se jiné mé slevy zrušily a platil bych více,beru to jako nehorázné poškozování splňuji podmínky na toto poskytnutí zdarma.
Skála
Nabídka od 16.3. do konce dubna,data zdarma neomezeně
Odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Pokud by u nabídky zboží či služby byla uváděna nepravdivá informace (záměrně i opomenutím) mohlo by docházet ke klamání spotřebitele.
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
děkuji za zprávu. Tato stížnost se k nám dostala ze strany dTestu teprve nyní. Předpokládám, že to už není aktuální.
Kdybych přece jen mohl s něčím pomoct, jsem k dispozici.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.