Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40509Nedoručení balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2020, před 5 lety

Helena Schmoranzová

Znění stížnosti

Dne 13.3.2020 mi přišla sms, že mi budete v daný den doručovat balík. V sms byla možnost zvolení uložení na Geis point. Bohužel po pár hodinách mi volal kurýr, že je na mé adrese. Informovala jsem ho o tom, že jsem si to přesměrovala na odběrné místo. Oznámil mi, že ho tam tedy doveze.
Dne 14.3.2020 jsem se na vašich stránkách dozvěděla, že jsem nebyla zastižena doma a zmínka o Geis pointu se nekonala. Psala jsem tedy email, co se děje.
Dne 16.3.2020 mi byl doručen email o tom, že mi to přesměrováváte na Geis point. Ještě ten den jste mě informovali, že Geis pointy jsou vzhledem k dané situaci nefunkční a nabídli jste mi doručení na adresu.
Než jsem stihla odepsat, volala mi vaše zaměstnankyně a potvrzovala jsem jí adresu, kam chci balíček doručit.
Dne 17.3.2020 mi měl být údajně balíček doručován. S jakým překvapením jsem se dozvěděla na vašich stránkách, že při doručování byla firma zavřena. Po dalších emailu, který jsem Vám psala mi nikdo nevysvětlil, co znamená výraz - FIRMA ZAVŘENA.
Mimoto doručení by bylo úspěšné, kdyby mi kurýr volal, což se nestalo.
Takže jsem psala email znovu, kde jsem musela opět sdělovat adresu doručení. Naivně jsem myslela, že už je vše v pořádku a dnes - 18.3.2020 mi bude balík KONEČNĚ doručen. Bohužel dnes po probuzení jsem zjistila, že jste balíček poslali zpět k odesílateli a že je to nevratný krok.
Chci vysvětlení, jak je možné, že se tohle stane?! Že mi voláte, píšete emaily ohledně adresy a pak mi můj baliček nedoručíte?!
Jsem doma na nemocenské s rizikovým těhotenstvím, mám nakázáno co nejvíce se zdržovat doma v klidovém režimu, bohužel s vaším doručováním jsem se v této situaci musela belhat do obchodního centra, abych za cenu krmiva normálně na měsíc a půl, nakoupila krmivo sotva na půlku měsíce. Tohle není moje první špatná zkušenost s Vámi. Ale zaručeně vím, že je to poslední špatná zkušenost. Vašich služeb už pro jistotu nikdy nevyužiji.


Produkt

Nedoručení


Požadované řešení

Chci vysvětlení, jak se tohle může stát? Kde nastal informační šum? Koho zaměstnáváte, že není schopen vykonávat svojí práci? Kdo je za tohle všechno odpovědný? Jinak řešení by bylo mi balíček úspěšně doručit, to však ve vašem případě není možné. A co se týče dalších řešení - mít zaměstnance, který ví co dělají. A co se týče dopravců - tak volat každému, kterému doručují balík.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 14:58, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2020 17:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.