Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti www.vseprotelefon.cz (February s.r.o.) jsem si objednala pouzdro na mobilní telefon a ihned dle jejich pokynů uhradila požadovanou částku. Emailem mi nepřišlo žádné oznámení o přijetí objednávky či informace o jejím stavu. Společnost jsem kontaktovala emailem s žádostí o zaslání informací ohledně mé objednávky případně o vrácení peněz. Společnost na mou výzvu vůbec nereagovala. Telefonní číslo společnosti není na internetových stránkách vůbec uvedeno. Na facebookovém profilu společnosti jsem se dozvěděla o dalších zákaznících, kteří takto naletěli.
Žádám vrácení peněz
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Společnost February s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.