Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
dnes 18.3.2020 jsem objednala nákup z Tesca pro celou rodinu,aby zejména senioři z naší rodiny nemuseli do míst s výskytem velkého množství lidí. Vždy jsme byly se zeleninou a nákupem spokojeni,proto mne teď velmi rozhořčilo,že zelenina byla často nahnilá, zboží vyměněno za jiné, dražší,bez upozornění a bez možnosti zboží odmítnout. Zvláště v této době mi to přijde dost jako zneužívání situace. Objednávka číslo 1325576905,okr. Vyškov
Objednávka 1325576905
Možnost zadat do objednávky, že nechci náhradu zboží. Lepší kontrola kvality a nezneužívání situace.
|
Tweet |
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti (tj. neodpovídá kvalitě kupř. co se týče čerstvosti), může kupující věc reklamovat. V rámci uplatněné reklamace má nárok požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.