Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#40519Odstoupeni od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2020, před 5 lety

Zuzana Lazengova

Znění stížnosti

Dobry den, zaregistrovala jsem se na seznamku bezplatne. Po par dnech - 17.3. 2020 mi zobrazilo vyskouseni premium clenstvi na jeden mesic v castce 39 kc. Pres bankovou aplikaci jsem zadala platbu kde jsem ale zjistila ze do blokace mi spadlo 156 kc ne 39 jak bylo uvedeno. Hned nato jsem zjistila ze jsou to vlastne podvodnici tak jsem se hned rozhodla odstoupit od smlouvy s tim, ze jsem jim napsala email aj s prilozenym souborem - vyplnenym formularem ktery maji k stazeni a je potreba ho na odstupeni vyuzit. Presli dva dni a nikto se mi neozval. Napsala jsem 4 emaily a kartu jsem na platby pres internet zablokovala tzn. ze im nedorazi ani ta prva platba v hodnote 156 kc. Zadam o odstoupeni od smlouvy, zruseni meho premium uctu a celkove uctu na teto seznamce a pisemne vyjadreni ze odemne nebudou nic vymahat. Jejich sluzby nevyuzivam, s nikym si nepisu jenom dostavam 10 emailu denne s tym ze se o mne nekdo zajima.

Dobrý den,
prosím o odstoupení od smlouvy a zároveň zrušení mého členství a účtu na seznamce be2.
V příloze zasílam vyplnený formulář pro odostoupení od smlouvy.
Ďekuji za kladné vyřízení mé žádosti
S pozdravem


Produkt

Seznamka - odstoupeni od smlouvy


Požadované řešení

Zadam zruseni meho premioveho uctu aj celkoveho meho profilu na teto seznamce a pisomne vyjadreni ze odemne nebudou nic vymahat - sluzba nebyla zaplacena z me strany z duvody zavadzani spotrebitele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 15:21, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z preventivních důvodů závěrem doplňujeme, že vymáhá-li společnost údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Spotřebitel se nemůže tímto způsobem dostat do registru dlužníků. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2020 12:34, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.3.2020 13:17, před 5 lety


Zuzana Lazengova

Dobrý den,

mail jsem na adresu michal.hlavacek@be2.com již posílala a žádnou odpověď jsem neobdržela-není ani v SPAM. Dnes jsem tedy napsala znovu.

1. email napsaný 18.3.2020:

Zuzana Lazengová
Prílohy
st 18. 3. 16:06 (pred 5 dňami)
komu: michal.hlavacek@be2.com
Dobrý den,
Žadam o okamžite odstoupení od smlouvy a zároveň zrušení mého členství a premium účtu na seznamce be2.
V příloze zasílam vyplnený formulář pro odostoupení od smlouvy.
Ďekuji za kladné vyřízení mé žádosti
S pozdravem
Zuzana Lazengova

2. email napsaný dnes 23.3.2020

Zuzana Lazengová
Prílohy
13:15 (pred 0 minútami)
komu: michal.hlavacek@be2.com
Dobrý den,
žádam o odstoupení od smlouvy a okamžité zrušení mého prémiového účtu a vymazání mého profilu na seznamce be2.
V príloze zasílam vyplnený formulář.
Ďekuji za kladné a rýchlé vyřízení mé žádosti
S pozdravem
Zuzana Lazengová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2020 18:40, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka uplatnila právo na odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, žádáme společnost, aby to respektovala a urychleně to spotřebitelce potvrdila. Spotřebitelce doporučujeme zvážit případnou blokaci platební karty.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 13:55, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2020 21:15, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.