Společnost


Dopravní podnik Karlovy Vary, a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40520Neochota řidičů pomáhat cestujícím s uložením zavazadel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2020, před 5 lety

Jaroslav Hašek

Znění stížnosti

Dobrý den. Vážení 03.02.2020 jsem posílal stížnost na e-mail akv@autobusy-kv.cz týkající se autobusové linky K. Vary - Jáchymov a dodnes t.j. 18.03.2020 jsem nedostal žádnou reakci na mojí stížnost Jelikož 15.12.2019 byla zrušen přímá linka Praha-Jáchymov musí pacienti lázní Jáchymov po příjezdu z Prahy použít přestup na linku K.Vary-Jáchymov. Po přistavení autobusu místo aby pan řidič otevřel prostor pro zavazadla tak nás co jsme jeli do Jáchymova nechal vláčet kufry do autobusu. Když jedete na měsíc na léčení tak kufr něco váží a zdravotní stav určitě nemáme 100%. To samé se opakovalo za měsíc při návratu z Jáchymova a tento stav jak jsem se dozvěděl trvá do dnes. Domnívám se,že proškolení řidičů na této lince k čemu slouží úložné prostory by jen přispělo ke spokojenosti cestujících.Předem děkuji za odpověď a až pojedu příští rok opět na léčení tak doufám, že nebudu muset tahat kufr po schodech do autobusu. Ještě jednou děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne.
S pozdravem
Hašek Jaroslav


Požadované řešení

Proškolení řidičů k čemu slouží úložné prostory pod autobusem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 18:30, před 5 lety

Vztah mezi přepravcem a spotřebitelem se bude v řešené řídit zpravidla přepravními podmínkami dané společnosti (dostupné z: https://www.dpkv.cz/cms/p-epravn-podm-nky).

Podmínky přepravy zavazadel upravuje obecně čl. 9 a Tarify DPKV. Dle čl. 9 odst. 1 Přepravních podmínek DPKV platí, že cestující může vzít s sebou do vozidla ruční zavazadlo, spoluzavazadlo nebo živé zvíře, pokud jsou splněny podmínky pro jeho přepravu. Z toho lze argumentem a contrario dovodit, že předměty, které pod výčet uvedený v odst. 1 nespadají, a zároveň nejsou vyloučeny z přepravy pravidly obsaženými v čl. 9 odst. 4, je možné přepravovat pouze v zavazadlovém prostoru a řidič by měl takovouto přepravu umožnit.

Spotřebiteli lze doporučit, aby se s případnou stížností na chování řidiče obrátil i na jeho zaměstnavatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 16:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.