Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
11.11.2019 jsem objednala "Dámské elegantní kožené boty Talia". Následovaly urgence platby. Zaplatila jsem, balíček nakonec přišel. Zboží je hrozné, neodpovídá ani popisu ani obrázku. Reklamovala jsem ve lhůtě, dne 9.1.2020 - mám potvrzení přijetí reklamačního formuláře z tohoto dne. Po asi stovce urgencí se mi 11.3. ozval pan David Dvořák, že je reklamace zamítnuta z důvodu nesplnění podmínek pro otevření reklamačního protokolu. Mezitím jsem se zboží pokusila vrátit na adresu, kterou Vevio původně uvádělo na svých stránkách, a kterou mám v potvrzení objednávky:
Vevio.cz
Biskupský dvůr 1154/1
Nové Město
110 00 Praha 1
Česká republika
Ale vrátilo se jako nedoručitelné. Adresa byla uvedena i v obchodním rejstříku, ale za poslední půlrok proběhlo nepočítaně změn....
Rozporovala jsem zamítnutí reklamace, 13.3. mne znovu odbyli. Požaduji vrácení peněz.
Dámské elegantní kožené boty Talia
Vrátit peníze
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.