Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
13.11.2019 jsem si objednal na internetové stránce-Vevio kabát.Ten dorazil až na konci prosince a absolutně neodpovídal obrázku z jejich stránky,kvalitě a velikost také neseděla.Vyplnil jsem tedy reklamační formulář během 14 denní lhůty,kdy je možné zboží vrátit,na jejich stránkách.Přišel mi potvrzovací email o přijetí mé žádosti
(kde jsem přidal i fotky) a že maji na vyřízení 30 dní.Po 30 dnech mi však nepřišlo žádné vyrozumění o reklamaci a tak jsem je kontaktoval skrze email-2x.Doposud nereagovali ani na jeden z emailů a nekomunikují.
pánský zimní kabát s kožíškem,černý ,velikost M
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.