Společnost


DIGI Czech Republic, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4053Odeslané zařízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2014, před 10 lety

IVETA DVOŘÁKOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den,vypověděla jsem smlouvu č.5117752 u Digi tv,veškeré zařízení společnosti Dg tv mimo parabolu jsem odeslala dne 25.6.2014,po měsíci jsem se začala telefonicky dožadovat faktury za parabolu,kterou do dnešního dne nemám,ale již mi přišla na ni upomínka,i tak je již zaplacená.Při tomto rozhovoru koncem července jsem se dozvěděla,že chybí 2smartkarty.Jelikož jsem věděla o různých praktikách,byla jsem si odesláním karet jistá,protože byly ukládány do obálky a pak do balíku za asistence dvou svědků.Dnes se se mnou nechtějí o ničem bavit,stále tvrdí nepřítomnost smartkaret a dokonce mi již zaslaly fakturu na částku 5600,Kč za tyto karty,vyhrožují vymáháním dlužné částky.Děkuji za Vaši pomoc!S pozdravem Dvořáková


Požadované řešení

stažení faktury za smartkarty v plné výši,písemné vyjádření a ukončení sporu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2014 11:17, před 10 lety

Spotřebitelce doporučujeme doložit zaplacení paraboly v souladu se smlouvu nebo jinými pokyny společnosti, pokud spor v této záležitosti stále trvá. To samé platí pro odeslání smartkaret, měla-li je spotřebitelka povinnost po ukončení smlouvy vrátit. Je možné doložit společnosti čestné prohlášení svědků, případně fotografie či jiné důkazy o jejich odeslání. Při podání žaloby k soudu by také mohli být svědci předvoláni.
Pokud je částka, kterou společnost po spotřebitelce požaduje, charakterizována jako smluvní pokuta, tedy jako sankce za porušení smluvní povinnosti, sjednána v obchodních podmínkách, je dle nálezu Ústavního soudu ze dne 11. 11. 2013, sp. zn. I.ÚS 3512/11, neplatná. Platně sjednaná smluvní pokuta by musela být obsažena ve smlouvě hlavní. Pokud by se prokázalo, že karty opravdu nebyly vráceny, společnost by měla právo na náhradu škody, přičemž platí, že se hradí škoda skutečná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 17:02, před 10 lety

Společnost DIGI Czech Republic, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.