Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.2.2020 objednána myčka 16.2.2020 a zaplaceno 11990,-Kč
17.2.avizo o expedici myčky
18.2. vznikla prý škoda na zásilce a přepravce jim zásilku vrací (k nám vůbec nikdy nedorazila)
24.2. zasláno emailem odstoupení od smlouvy
11.3., 13.3., URGENCE VRÁCENÍ PENĚZ
16.3., 17.3. URGENCE VRÁCENÍ PENĚZ a že 12.3.vystaven revers peněz
Dnes 19.3. opět URGENCE a peníze stále nemáme na účtu.
Myčka ELECTROLUX 700 FLEX ESI9500LOX
okamžité vrácení zadržovaných peněz
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Od smlouvy lze při koupi zboží na dálku odstoupit logicky i ještě před samotným převzetím.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
opětovně se Vám tímto velice omlouváme, kdy odstoupení od kupní smlouvy evidujeme jako zpracované. Informace ohledně poškození Vaší zásilky lze získat přímo na portálu námi oslovené přepravní společnosti.
S přáním hezkého dne
Petr Hanuš
Dobrý den,
10.března Vám vypršela lhůta pro navrácení peněz. Dnes je 19.3. a peníze stále nemám, nahlížela jsem teď odpoledne do banky.
Můžete mi to vysvětlit líp než "SMLOUVU EVIDUJEME JAKO ZPRACOVANOU"?
Tak já rozhodně tuto záležitost eviduji jako "NEUZAVŘENOU"
Proč na peníze čekám 1,5týdne nad zákonný rámec pro vrácení peněz?
Můžete mi sdělit, ze které banky a kdy jste mi peníze vraceli a proč je tedy nemám?
Prověříte to?
Budu je mít 20.3. už konečně na účtu?
S pozdravem
Dlohošková
Dobrý den,
dle zpětných informací z platební brány Vám byla částka uvolněna 16.3.2020 a to jako revers původní online platby.
Považujeme proto celou záležitost za vyřízenou.
S přáním hezkého dne
Petr Hanuš
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.