Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#40537Zaslán 2x nefunkční dárek "v hodnotě 990,-Kč" a místo reklamace vystaven dobropis na 2x 1,21-Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 minut 40 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2020, před 5 lety

Jan Anděl

Znění stížnosti

Telefon Samsung A50 byl prodáván s telefonem Cube za korunu. Koupili jsme dva telefony Samsung A50 a k nim obdrželi dva Cube se sluchátky a okamžitě předložili k reklamaci protože nešly zapnout. I když jsem reklamační oddělení upozornil že nesouhlasím s dobropisem, reklamační oddělení s poukazem na to že telefony již nejsou skladem celou záležitost uzavřelo 2x dobropisem na 1,21-Kč s tím že telefony již zlikvidovali.


Produkt

CUBE1


Požadované řešení

Prodejce láká zákazníka na dárek "v hodnotě 990,- Kč", očekával jsem návrh náhrady do výše uvedené hodnoty.
Minimálně jsem očekával vrácení zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2020 09:30, před 5 lety

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

V případě odstoupení od smlouvy se dle § 2004 odst. 1 občanského zákoníku závazek zrušuje od počátku. Tzn., že strany si musejí vrátit to, čím původně plnily.

Jaké řešení spotřebitel požaduje je obsahem povinného potvrzení, které při uplatnění reklamace vydává podnikatel spotřebiteli (viz § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). Pořadí nároků tak, jak je uvedené výše v textu, vyplývá ze zákona a je závazné pro obě strany. Tím spíše není možné určité nároky "přeskočit" v neprospěch spotřebitele a přistoupit k řešení, které zjevně nejvíce vyhovuje podnikateli. Odstoupení od smlouvy je až posledním a krajním řešením.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.