Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#40544Včera odmítnutá SIM karta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2020, před 5 lety

Eva Barešová

Znění stížnosti

Včera odmítnutá SIM karta (tel. č s problémem viz. referenční údaje). Včera jsem hovořila s dcerou tel.č.( tel. č. viz ref. údaje) a najednou asi po 2 minutách se hovor přerušil a telefon (tel. č s problémem) se mi nepodařilo nastartovat, i když jsem opakovaně dle požadavků zadávala PIN a PUK. Nakonec mi bylo sdělen

Včera jsem hovořila s Vaším operátorem na lince 800770089, který mi řekl, aych SIM kartu dala do jiného telefonu, což jsem učinila, bez výsledku. Potom jsem se na žádnouo vaši telefonní linku nedovolala, i když jsem zkoušela jak uvedené číslo, tak další číslo 800770077.Nejsem zvyklá si stěžovat, jinak jsem s Vašimi službami spokojená, ale tohle je pro mne neřešitelný problém, jak jsem popsala výše.


Požadované řešení

Zaslání nové aktualizované SIM karty (tel. č viz ref. údaje) poštou na adresu Eva Barešová, (adresa viz ref. údaje)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2020 18:55, před 5 lety

Pokud není služba poskytována, nebo není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Bližší podmínky uplatnění reklamace mohou být stanoveny ve všeobecných podmínkách služby.

Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2020 19:49, před 5 lety

Dobrý den, paní Barešová,

pokud máte SIM kartu už několik let, je možné, že došlo k jejímu opotřebení. V takovém případě Vám rádi zdarma vystavíme novou :)

Prostřednictvím stránek třetích stran nemůžeme řešit konkrétní požadavky, proto nám prosím napište přes zabezpečený formulář na https://tam.je/dotaz, zaslání SIM karty pak zařídíme. Obdržíte ji od nás zdarma obyčejnou zásilkou prostřednictvím České pošty.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 22:29, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2020 21:44, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.