Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#4055Neuznaná reklamace Samsung Galaxy S3 mini

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2014, před 10 lety

Jan Klimunda

Znění stížnosti

Společnost Alza.cz a.s. zamítla naši reklamaci výše uvedeného přístroje vedenou jimi pod SRE14210471. Záruka nebyla uznána z důvodu nahrání neoriginální verze operačního systému.

V předchozí komunikaci k nabídce mimozáruční opravy jsme vysvětlili, že manželka, která telefon používala, žádnou změnu na jeho systému neprovedla.

Na naši argumentaci popírající změny systému prodejce nereagoval. Z telefonického dotazu na servis, který pro prodávajícího posouzení přístroje zajišťoval jsem zjistil, že nejsou schopni určit konkrétní software, který měl poruchu způsobit. Projev závady a současný stav systému podle nich ale poukazuje na tyto zásahy. Jak to chápu, jde o jejich pravděpodobnostní závěr. Zkoušeli systém znovu nahrát, ale stav zůstal. Mám za to, že společnost postupuje v pochybnostech v neprospěch zákazníka, což mě jako jejich dosud stálého klienta mrzí.


Produkt

Samsung Galaxy S3 mini


Požadované řešení

Záruční oprava, výměna zboží, odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2014 16:20, před 10 lety

Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté by musel existenci vady prokazovat spotřebitel. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.
Spotřebitel také neuvádí, o jakou vadu se jedná. Pokud by se např. jednalo o vadu, která není softwarového typu, reklamace by neměla být z tohoto důvodu zamítnuta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 14:52, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se podnikatel rozhodl nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme pro nereakci subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.