Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěla bych si postěžovat na služby České Pošty na Praze 4 Záběhlice, Hlavní 2459/108, 141 00. Objednala jsem si několik balíčků z Číny přes službu Aliexpress. Momentálně se jedná o čtyři balíčky. U dvou momentálně nevím v jakém jsou stavu (podle aplikace Aliexpress jsou už v Praze ale z pošty žádné informace nemám) a u dvou už jistě vím, že byli poslány zpět do Číny. Nikdo mi ale nedal vědět prostřednictvím telefonu ani prostřednictvím výzvy k vyzvednutí zásilky, že jsou balíčky na poště. Prostřednictvím internetových stránek sleduji stav objednávky a jsem pořád na telefonu. Není možné, že mi volal někdo z pošty a já jsem nezavolala zpět, jelikož mám práci, která vyžaduje na všechny hovory odpovídat. Dnes jsem šla na poštu hledat zásilku a bylo mi řečeno, že zásilka byla odeslána zpět odesilateli. Podle paní za přepážkou mi volali a můžu si za všechno vlastně sama. Ale jak mám vědět že je něco na poště když mi ani nedají vědět? Na otázku kdy mi volali, tak mi paní za přepážkou řekla, že neví a že toto nemá na starosti. Přitom jsem nabídla, že jim ukážu telefon a najdeme datum kdy mi mělo být údajně voláno v historii volání, abych je přesvědčila o opaku, ale to nikoho nezajímalo. Jsem nyní zoufalá, protože to jsou zásilky na které čekám a jsou pro mě neskutečně důležité. Měl mi přijít svatební závoj a korunka na svatbu. Po mě tam šel i můj přítel, aby vše ověřil a nakonec přišel domů s informací, že to není jediná zásilka, kterou odeslali zpět odesilateli, ale ve výsledku se jedná o dvě zásilky. Takže u dvou zásilek mi nebylo dáno vědět, ani zavoláním ani SMS přitom v dnešní době existuje tolik způsobů, které jsou spolehlivé. Nevěřím, že mi u obou zásilek opravdu někdo volal a hlavně nechápu, že jsem nedostala ani informaci o tom, že to přišlo na poštu a pak ani informaci, že už se zásilka odesílá zpět odesilateli. Upřímně je to hrozná pošta. Už jsem tam dokonce párkrát vyzvedávala dopisy a ani jednou po mě nechtěli doklad totožnosti. Nevím jestli je to tak v pořádku, ale to je teď vedlejší. Musím naopak vyzdvihnout jinou pobočku české pošty, a to sice na Pankráci. Tam se mi nikdy nestalo, že by se mi ztratil balíček, nebo nebyl doručen dopis nebo že by něco vydávali bez dokladu totožnosti.
Je to ostuda, že kvůli neschopnosti pracovního personálu na této pobočce se teď vše pokazí. Vlastně jsem takto předpokládám přišla i o peníze. Věci co jsem chtěla mít na svatbě a jak jsem si je představovala budu muset asi už oželet.
Doručováni zásilek
Je nějaká možnost ty zásilky mi doručit? Vrátit je zase zpět do republiky?
Číslo mých zásilek je:
LE095873553CN
UW434473181CN
LE720113751CN
LVS169821006453429
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman