Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#4057Záměna piva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2014, před 10 lety

Peter Rozinaj

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 18.8 jsem si byl nakoupit a chtěl jsem pivo za rozumnou cenu.
Uviděl jsem jedno za 7,90,bylo tam napsáno Pivo Klasik a nad nim obrázek piva Budweiser Budvar Světlý výčepní pivo Classic.Tak jsem podle fotografie,hledal v bedýnkach a nandal jsem si jich pár do košíku.Pokladní mi účtovala 10,90 a tak jsem šel na reklamace,kde mi bylo řečeno,že cena je správná.Odkázal mi to pan vedoucí a tak jsem požádal,aby tam zašel se mnou,že se na to spolu kouknem.Sešli jsme se na místě M a ukázal jsem panu vedoucímu,že mu to tam moc nehraje a že mně to zmátlo,naco mi drze řek,že nevypadám na to,že by jsem byl zmatenej a že se mám řídit tím,co je tam napsáno.Nebýt drzého tónu,byl by jsem si řek,že příště si dám pozor,ale takhle jsem se rozhodl napsat stížnost.
Když je u nápisu špatný obrázek,tak to zákazníka může zmást.Pivo Klasik jsem nikdy nekupoval a nevěděl jsem jak vypadá a tak jsem si chtěl pomoct s tim špatným obrázkem a podle toho jsem taky nakoupil.


Produkt

Pivo Klasik / Budweiser Budvar Clasic


Požadované řešení

Nejde tak o těch pár korun,ale o urážející jednání pana vedoucího(naneštěstí jsem si jméno zapomněl zjistit)a proto od něj žádám omluvu jakýmkoli způsobem.Dále by bylo pro zákazníky lepší,kdyby obrázek výrobku zodpovídal skutečnosti,aby nedocházelo k podobným zámněnám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2014 10:21, před 10 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Podnět k prošetření je možné podat České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2014 12:15, před 10 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:18, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.