Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrá Voda, která má být v akci v Kaufland v ulici Jáchymovská v Ostrově nad Ohří už 18.3. Tak v akci 19.3.nebyla. Rum Božkov tradiční, měl pro změnu slevovou cedulku,ale ve slevě nebyl. Veškerý balený chléb byl prošlý a za plnou cenu.po oznámení všeho na informacích, se nic nezměnilo,po dvou hodinách kdy jsem šla opět nakoupit do Vaší prodejny, bylo vše při starém. Nikdo si s tím hlavu nelámal.
Reakce na mou stížnost, by měla vypadat tak, že mladý muž kterému jsem to říkala a který tam vedle svých spolupracovníci jen po stával a toto semnou řešil, tak bych čekala, že buďto on sám půjde věci napravit a nebo pověří tím toho kdo to má nastarosti. Ne že po dvou hodinách se vrátím z pět do obchodu a je vše tak jak bylo předtím. Ani se nedivým, že lidé jsou na ně někdy nepříjemní, když v tom neumí udělat pořádek i když je člověk upozorní na chybu.
|
Tweet |
K jiné ceně uváděné a jiné účtované:
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
K akci, ke které v uváděný termín nedošlo:
Prodávající při propagaci svého zboží (včetně doprovodných akcí) činí vůči spotřebiteli nabídku k uzavření smlouvy a zavazuje se dodat toto zboží. Z tohoto pravidla však existují dvě výjimky. Jednou z nich je výhrada vyčerpání zásob a druhou je ztráta schopnosti podnikatele plnit. Pokud pro velký zájem kupujících není prodávající schopen dodat zboží, nenese za to zodpovědnost, pokud tedy tak nejedná úmyslně. Není tedy po právu požadovat po prodávajícím dodání zboží, bylo-li vyprodáno.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu za uváděnou cenu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
K prošlému pečivu:
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud by se problém s jakostí pečiva opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin tohoto druhu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.