Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem v dobré víře 18ks desinfekčních antibakteriálních sprejů v hodnotě 5022Kč druhý den mi přišel email o odeslání zásilky ale je to již 8dní a nic nepřišlo. Psala jsem emaily,že zboží už ani nechci a chci obratem vrátit peníze. Telefon je nedostupný a na email nereagují. Dle mého je to již trestný čin!
Antibakteriální gel, který je čistá voda s citronem či nějakou příměsí!
Vrácení peněz a zatrhnutí tohoto eshopu napálilo se několik lidí co jsem četla na facebooku, kde si lidé stěžují na to samé.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (spotřebitelka může toto právo využít i před převzetím zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.