Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na pobočce v Brně, Zemědělské ulici 68, vpouštěly zaměstnankyně dovnitř pouze po 1 osobě, přičemž byly otevřeny 4 přepážky. Vytvořily tak více než 2 hod. frontu převážně starodůchodců (já čekala od 8,15 - 10,20 hod.). Na můj dotaz, proč neobsluhují alespoň 2 přepážky současně odpovídaly, že to mají nařízené, ale odmítly specifikovat kým. Prý si mám stěžovat na Úřadě vlády nebo u Hlavního hygienika.
Nechce se mi věřit, že by vedení pošty takovýto postup nařídilo. Na tuto pobočku, která je naší spádovou, si stěžuje více lidí v mém okolí a i naše rodina je s ní dlouhodobě nespokojena.
Vhodnější pracovní postupy s ohledem na mimořádnou situaci.
|
Tweet |
Nejsou-li vinou provozovatele poštovních služeb dodrženy hygienické předpisy, je spotřebitelka oprávněna obrátit se s podnětem na příslušné správní orgány, které mohou za porušování pravidel udělovat pokuty. Rozvrh pracovní činnosti a pracovní vytížení zaměstnanců je vnitřní věcí společnosti, který by měla společnost řešit interními právními předpisy.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman