Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#40584Nepřiměřeně dlouhá fronta čekajích (100 m) - 2 hod.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2020, před 5 lety

Blanka Nevrtalová

Znění stížnosti

Na pobočce v Brně, Zemědělské ulici 68, vpouštěly zaměstnankyně dovnitř pouze po 1 osobě, přičemž byly otevřeny 4 přepážky. Vytvořily tak více než 2 hod. frontu převážně starodůchodců (já čekala od 8,15 - 10,20 hod.). Na můj dotaz, proč neobsluhují alespoň 2 přepážky současně odpovídaly, že to mají nařízené, ale odmítly specifikovat kým. Prý si mám stěžovat na Úřadě vlády nebo u Hlavního hygienika.
Nechce se mi věřit, že by vedení pošty takovýto postup nařídilo. Na tuto pobočku, která je naší spádovou, si stěžuje více lidí v mém okolí a i naše rodina je s ní dlouhodobě nespokojena.


Požadované řešení

Vhodnější pracovní postupy s ohledem na mimořádnou situaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 18:08, před 5 lety

Nejsou-li vinou provozovatele poštovních služeb dodrženy hygienické předpisy, je spotřebitelka oprávněna obrátit se s podnětem na příslušné správní orgány, které mohou za porušování pravidel udělovat pokuty. Rozvrh pracovní činnosti a pracovní vytížení zaměstnanců je vnitřní věcí společnosti, který by měla společnost řešit interními právními předpisy.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.