Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes ck invia jme od ck topprague zakoupily zájezd v termínu 10.4-14.4 2020 který byl zrušen ze strany ck a tím tedy ck neodržela smlouvu.Za zrušený zájezd jme požadovaly vrácení peněz,ale ck nám chce vrátit dárkový poukaz.S tímto řešením nesouhlasíme a trváme na vrácení peněz.
rezerv.č.z.191223,v.s.6881156
Vrácení finanční částky za zrušený zájezd
|
Tweet |
Nemá-li spotřebitelka zájem o dárkový poukaz, má nárok na vyplacení částky v penězích. Doporučujeme však zvážit i další možnosti, které jsou rozebrány na internetových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj: https://www.mmr.cz/cs/ostatni/web/novinky/mmr-oznamuje,-ze-zakaznici-cestovnich-kancelari-mo
Problematice rušení zájezdů jsme se věnovali více také v tomto článku: https://www.dtest.cz/clanek-7953/koronavirus-a-ruseni-zajezdu
Trvá-li spotřebitelka na vyplacení částky v penězích, je společnost povinna jí tuto částku vyplatit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.