Společnost


TOPRAGUE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40589Zrušený zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2020, před 5 lety

Olga Macnerová

Znění stížnosti

Přes ck invia jme od ck topprague zakoupily zájezd v termínu 10.4-14.4 2020 který byl zrušen ze strany ck a tím tedy ck neodržela smlouvu.Za zrušený zájezd jme požadovaly vrácení peněz,ale ck nám chce vrátit dárkový poukaz.S tímto řešením nesouhlasíme a trváme na vrácení peněz.


Produkt

rezerv.č.z.191223,v.s.6881156


Požadované řešení

Vrácení finanční částky za zrušený zájezd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2020 20:48, před 5 lety

Nemá-li spotřebitelka zájem o dárkový poukaz, má nárok na vyplacení částky v penězích. Doporučujeme však zvážit i další možnosti, které jsou rozebrány na internetových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj: https://www.mmr.cz/cs/ostatni/web/novinky/mmr-oznamuje,-ze-zakaznici-cestovnich-kancelari-mo

Problematice rušení zájezdů jsme se věnovali více také v tomto článku: https://www.dtest.cz/clanek-7953/koronavirus-a-ruseni-zajezdu

Trvá-li spotřebitelka na vyplacení částky v penězích, je společnost povinna jí tuto částku vyplatit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2020 17:17, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.