Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4059Nevydání obyčejné zásilkyna základě předložení výzvy na pobočce pošty Brno lesná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2014, před 10 lety

Jiří Burda

Znění stížnosti

Dne 18.8. jsem se dostavil na základě výzvy vhozené ČP do mé poštovní schránky na pobočku ČP Brno Lesná za účelem vyzvednutí obyčejné zásilky s dobírkou. Jako doklad pro vydání a následné mnou zaplacení dobírkového balíčku jsem předložil ČP vydanou výzvu. Toto bylo nedostačující dle sdělení vaší pracovníce a požadovala průkaz totožnosti. Tento jsem nemohl předložit, neboť jsem ho neměl u sebe neboť jsem se dočetl na zadní straně výzvy, že v případě obyčejné zásilky není potřeba - což je logické, neb oť jsem se prokázal výzvou, kdeš je uvedeno moje jméno i adresa a také zboží, které bylo v uvedenémn balíčku jsem chtěl celé zaplatit -vždyť to byla dobírka. prosím tedy o vysvětlení a logický důvod proč jsem byl šikanován i vedoucí pobočky a musel jsem opět navštívit pobočku a opět vyvstát frontu. Upozorňuji, že na výzžvě nebylo nic posáno, že bude vyžadovám dokl\ad totožnosti současně s výzvou, když je to obyčejná zásilka, která nebyla dovlastních rukou.


Požadované řešení

Vysvětlení - popř omluva dotčených osob.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2014 12:09, před 10 lety

Dle poštovních podmínek by výzva měla postačit, pokud příjemce nepotvrzuje převzetí zásilky. V případě, kdy příjemce potvrzuje přijetí zásilky vydá podnik zásilku osobě, která prokáže, že je adresátem zásilky. Doklady, kterými dle podmínek České pošty lze prokázat svou totožnost, jsou občanský průkaz, cestovní pas nebo řidičský průkaz.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.