Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40595Neochotny ridic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2020, před 5 lety

Jana Vandrovcova

Znění stížnosti

Dobry den,ac nerada tak pisu stiznost na jednu Vasi ridicku,ktera mi dnes mela dodat balik na adresu Racic.Pani mi volala a rekl mi zda jsem doma,rekla jsem ji,ze jsem u mamky a zda mi to muze nechat na 124,coz mela pani po ceste.
V dnesni situaci ktera je pani prijela,vylezla z auta,bez prikryteho obliceje,jen z casti pouzita rouska. Rekla jsem ji at si laskave prikryje oblicej,neuposlechla,nakonec mne osocila ze jsem drza. Jsem tehotna a nehodlam neco chytnout. Nakonec vase ridicka odjela a rekla ze mi balik neda a odveze to na parcelshop. Pokud vim tak je karantena a vylezat se ma jen v nejnutnejsich pripadech,coz je lekar a nebo nakup. Nejsem clovek co by si stezoval a psal stiznosti,ale tohle mne vytocilo. Dekuji Jana Vandrovcová


Produkt

40185114649


Požadované řešení

Opetovne doruceni baliku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 20:59, před 5 lety

Vzhledem k neustálému vývoji situace upozorňujeme, že naše vyjádření je založeno na opatřeních vlády přijatých k datu 29. 3. 2020. K tomuto dni je již vycházení na veřejná prostranství bez úst zakrytých rouškou (nebo jiným obdobným způsobem jako je kupř. šátek atp.) pod hrozbou sankce zakázáno. Přepravní společnosti nemají udělenou výjimku.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

K chování zaměstnanců lze uvést, že nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 17:40, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.