Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den,ac nerada tak pisu stiznost na jednu Vasi ridicku,ktera mi dnes mela dodat balik na adresu Racic.Pani mi volala a rekl mi zda jsem doma,rekla jsem ji,ze jsem u mamky a zda mi to muze nechat na 124,coz mela pani po ceste.
V dnesni situaci ktera je pani prijela,vylezla z auta,bez prikryteho obliceje,jen z casti pouzita rouska. Rekla jsem ji at si laskave prikryje oblicej,neuposlechla,nakonec mne osocila ze jsem drza. Jsem tehotna a nehodlam neco chytnout. Nakonec vase ridicka odjela a rekla ze mi balik neda a odveze to na parcelshop. Pokud vim tak je karantena a vylezat se ma jen v nejnutnejsich pripadech,coz je lekar a nebo nakup. Nejsem clovek co by si stezoval a psal stiznosti,ale tohle mne vytocilo. Dekuji Jana Vandrovcová
40185114649
Opetovne doruceni baliku
|
Tweet |
Vzhledem k neustálému vývoji situace upozorňujeme, že naše vyjádření je založeno na opatřeních vlády přijatých k datu 29. 3. 2020. K tomuto dni je již vycházení na veřejná prostranství bez úst zakrytých rouškou (nebo jiným obdobným způsobem jako je kupř. šátek atp.) pod hrozbou sankce zakázáno. Přepravní společnosti nemají udělenou výjimku.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
K chování zaměstnanců lze uvést, že nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.