Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Zaplatil jsem zálohu fi.aaa auto(Mototechna) pobočka Tábor 2000,-Kč za přistavení vozu z Brněnské pobočky na Táborskou ,kde jsem si měl vozidlo projet a posléze i koupit. Vozidlo mi ani po týdnu nepřivezli ,po opětovných výzvách uvedli,že je vozidlo poškozené a vrací se majiteli.!!!. Při opětovné návštěvě mi bylo mimochodem zděleno,že mnou vyhlídnuté vozidlo jim v uvedeném týdnu někdo z kolegů "vyfoukl".Zálohu mi zaplať pánbůh vrátili,ovšem smluvní pokutu ve výši zálohy,nejvýše však 2000,-Kč,již odmítají uznat.Dáke v dokladu o rezervaci uvádějí,že pro vyloučení pochybností platí, že využití výhrady lepšího kupce nezakládá porušení tohoto ujednání.....Můžete mi prosím poradit ,jak se domoci svého práva,když podle mého prodávající porušil závazek,a neumožnil mi nákup rezervovaného vozu??
Minimálně vyplácení částky 2000,-kč - sankce za nedodržení smlouvy.Dalších 2000,- Kč za můj osobní čas ,telefonování + náklady spojené s opětovnou cestou na pobočku Tábor.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že nemáme k dispozici přesné znění smlouvy, nemůžeme ani posoudit, zda se jedná o porušení smluvní povinnosti, na kterou se vztahuje ve smlouvě sjednaná smluvní pokuta, či nikoliv.
Pokud by došlo k situaci, že autobazar skutečně smluvní povinnost porušil, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu detailněji prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude požadovat zaplacení smluvní pokuty ve prospěch spotřebitele. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.