Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#40597Bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2020, před 5 lety

Pavel Šmarda

Znění stížnosti

Já si chtěl vyzkoušet seznamku nikdy jsem to nezkoušel.
Chtěl jsem, tak jak bylo psáno 1 měsíc za 149kč
A že šmejdi někde mají napsáno ze mi něco automaticky prodlouží za 2000% násobek jsem nechtěl ani jsem nic takového nepotvrdil.
Když provádím obchod tak zřetelně napíšu co za kolik.
Žádná výzva předem. pak jen plat.


Produkt

prémiím účet automaticky prodloužen 2 247,00. nevižádáno


Požadované řešení

Okamžité zrušení
Vymazání osobních udaje
Výpověď premium členství a deaktivaci profilu.
Zaslání potvrzení na email o zrušení členství a že nebudou již požadovány žádné poplatky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 14:52, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

K již zaúčtovanému poplatku spojenému s automatickou prolongací dodáváme, že by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení na straně společnosti, která je dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinna toto obohacení neprodleně vydat spotřebiteli. Nereaguje-li společnost na výzvy, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu, případně zaslání tzv. předžalobní výzvy dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád (Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2020 12:34, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.3.2020 15:39, před 5 lety


Pavel Šmarda

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám líto, pokud jste neměl/a zájem o prodloužení Vašeho členství, které proběhlo dne 16.02.2020. V tom případě však bylo nutné nám zaslat Vaši výpověď nejméně 4 dny před datem plánovaného prodloužení Vašeho členství. Tato informace Vám byla poskytnuta při objednání a zaplacení služby a také prostřednictvím našich obchodních podmínek, se kterými jste při provedení platby souhlasil/a. Vaše Prémiové členství není automaticky zrušeno ani v případě, kdy naše služby nevyužíváte.

Můžeme potvrdit, že po zaplacení dlužné částky Vaše předplatné už nebude více prodlouženo a nebudou požadovány žádné další platby.

Jakmile dostaneme potvrzení o Vaší platbě, Váš případ bude na oddělení pohledávek uzavřen. Vaše členství již nebude obnoveno na další členské období a žádné další platby nebudou požadovány.

Jakmile bude platba přijata, budete si moci svůj profil deaktivovat - pokud si tak budete přát. Po dobu, kdy platba není přijata, tyto možnosti nelze zpřístupnit.

Je možné požádat o definitivní vymazání Vašich osobních údajů v našem systému v souladu s GDPR, což však znamená i vymazání Vašeho profilu na stránce.

V případě vymazání Vašich osobních údajů bude zároveň vymazán Váš profil na stránce a tudíž ho nebude možné více využít / a o všechny údaje ve Vašem profilu a o všechny Vaše zprávy přijdete. Vezměte prosím na vědomí, že po zaplacení dlužného poplatku za Prémiové členství / jeho poměrnou část si nebudete moci nárokovat.

Dejte nám vědět, pokud si přesto přejete vymazat Vaše osobní údaje a profil vázán na adresu, ze které píšete?


S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com

Tak jsem ji poslal vaše vyjádření z dodatečnou druhou vypovědí

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 14:29, před 5 lety

Sdělení spotřebitele neobsahuje vůči nám žádnou otázku či požadavek. Stížnost proto přeřazujeme zpátky na spotřebitele, aby upřesnil, s čím mu můžeme pomoci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 20:08, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.4.2020 22:35, před 5 lety


Pavel Šmarda

Potvrzení o smazání Vašeho účtu

Vážený CTN65O78,

Na základě Vaší žádosti byl účet zaregistrovaný na www.be2.cz pod e-mailovou adresou enigma501@seznam.cz smazán spolu s veškerými souvisejícími osobními údaji.

Pokud chcete be2 znovu používat, zaregistrujte si prosím nový účet.

adresovaná be2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2020 21:33, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 20:40, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.