Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Já si chtěl vyzkoušet seznamku nikdy jsem to nezkoušel.
Chtěl jsem, tak jak bylo psáno 1 měsíc za 149kč
A že šmejdi někde mají napsáno ze mi něco automaticky prodlouží za 2000% násobek jsem nechtěl ani jsem nic takového nepotvrdil.
Když provádím obchod tak zřetelně napíšu co za kolik.
Žádná výzva předem. pak jen plat.
prémiím účet automaticky prodloužen 2 247,00. nevižádáno
Okamžité zrušení
Vymazání osobních udaje
Výpověď premium členství a deaktivaci profilu.
Zaslání potvrzení na email o zrušení členství a že nebudou již požadovány žádné poplatky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
K již zaúčtovanému poplatku spojenému s automatickou prolongací dodáváme, že by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení na straně společnosti, která je dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinna toto obohacení neprodleně vydat spotřebiteli. Nereaguje-li společnost na výzvy, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu, případně zaslání tzv. předžalobní výzvy dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád (Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, pokud jste neměl/a zájem o prodloužení Vašeho členství, které proběhlo dne 16.02.2020. V tom případě však bylo nutné nám zaslat Vaši výpověď nejméně 4 dny před datem plánovaného prodloužení Vašeho členství. Tato informace Vám byla poskytnuta při objednání a zaplacení služby a také prostřednictvím našich obchodních podmínek, se kterými jste při provedení platby souhlasil/a. Vaše Prémiové členství není automaticky zrušeno ani v případě, kdy naše služby nevyužíváte.
Můžeme potvrdit, že po zaplacení dlužné částky Vaše předplatné už nebude více prodlouženo a nebudou požadovány žádné další platby.
Jakmile dostaneme potvrzení o Vaší platbě, Váš případ bude na oddělení pohledávek uzavřen. Vaše členství již nebude obnoveno na další členské období a žádné další platby nebudou požadovány.
Jakmile bude platba přijata, budete si moci svůj profil deaktivovat - pokud si tak budete přát. Po dobu, kdy platba není přijata, tyto možnosti nelze zpřístupnit.
Je možné požádat o definitivní vymazání Vašich osobních údajů v našem systému v souladu s GDPR, což však znamená i vymazání Vašeho profilu na stránce.
V případě vymazání Vašich osobních údajů bude zároveň vymazán Váš profil na stránce a tudíž ho nebude možné více využít / a o všechny údaje ve Vašem profilu a o všechny Vaše zprávy přijdete. Vezměte prosím na vědomí, že po zaplacení dlužného poplatku za Prémiové členství / jeho poměrnou část si nebudete moci nárokovat.
Dejte nám vědět, pokud si přesto přejete vymazat Vaše osobní údaje a profil vázán na adresu, ze které píšete?
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@be2.com
Tak jsem ji poslal vaše vyjádření z dodatečnou druhou vypovědí
Sdělení spotřebitele neobsahuje vůči nám žádnou otázku či požadavek. Stížnost proto přeřazujeme zpátky na spotřebitele, aby upřesnil, s čím mu můžeme pomoci.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Potvrzení o smazání Vašeho účtu
Vážený CTN65O78,
Na základě Vaší žádosti byl účet zaregistrovaný na www.be2.cz pod e-mailovou adresou enigma501@seznam.cz smazán spolu s veškerými souvisejícími osobními údaji.
Pokud chcete be2 znovu používat, zaregistrujte si prosím nový účet.
adresovaná be2
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.