Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40599NEUZNANÁ REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2020, před 5 lety

Petr Janík

Znění stížnosti

U výše uvedené společnosti bylo objednáno sedátko do vany. Po pár měsících začala korodovat kovová část s chromovaným povrchem (chrom se začal odloupávat). Sedátko je v podstatě nepoužitelné, poněvadž při jeho použití dochází k občasnému zranění o ostré hrany odloupnuté povrchové úpravy. Dodavatel uvedl, že reklamaci neuznává z důvodu, že se nejedná o vadu výrobku a bylo to způsobeno nesprávným užíváním bez podrobného vysvětlení jak tento výrobek určený do vany správně používat (není uvedeno ani v návodu).


Produkt

nastavitelné sedátko do vany 50-70 cm, výrobce ANSAN (Turecko)


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz včetně poštovného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 10:36, před 5 lety

Prodejce odpovídá za bezvadnost zboží při převzetí. Jestliže reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 09:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.