Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již po šesté byl dán telefon na reklamaci. 3 byly uznány a 3 ne. Vzhledem k tomu, že není možná dohoda ani mezi prodejcem ani mezi výrobcem je toto jedna z posledních možností řešení. Věc je řešena i se soudním znalcem.
Bohužel stav je takový, že prodejci i výrobci je jedno kolikrát to dám na reklamaci a že opět budu bez telefonu. Jediné co se z jejich mailů dozvím je to - dejte to opět na reklamaci - tím budu opět bez telefonu 3 týdny a reklamaci mi opět neuznají...
Veškerou dokumentaci - ať už reklamace, či komunikaci i s výrobcem mám archivovanou, mohu dodat.
SONY Xperia™ Miro, IMEI-354390051894084
V této fázi bych chtěla vrátit zpět peníze. Pokud to nebude možné, požádala bych o výměnu přístroje, protože přeinstalování SW vždy způsobí chybu jinou.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo požadovat odstoupení od smlouvy při uplatnění reklamace pro třetí stejnou vadu nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je, že všechny reklamace musí být uznány.
Bude-li tedy reklamace i nyní zamítnuta, doporučujeme spotřebitelce, aby trvala na vystavení reklamačního protolokolu, kde bude uvedeno písemné odůvodnění reklamace. Prodejce je vhodné informovat o možnosti soudního znalce. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.