Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem u czc základní desku, která byla vedená jako již použitá. Deska přišla, rozbalil jsem ji, zjistil, že chybí šroubek k upevnění SSD disku. Kontaktoval jsem czc, bylo mi doporučeno desku vrátit ve 14. denní lhůtě. To jsem udělal. Po více jak 3. týdnech od vrácení mi z czc přišel dobropis na 10kč (deska je v hodnotě 5 000Kč) s omluvou za prodlení a vysvětlením, proč mi strhávají 100% z hodnoty zboží. V socketu prý je teplovodivá pasta, což dokazují dvě fotografie nevalné kvality, ale budiž. Já si ji nevšiml, přebírající v czc.cz si ji též nevšiml a takovéto znečištění není ani zaznamenáno v protokolu o předání (tam je pouze, že jsem zboží předal kompletní). CZC tedy nevrátilo peníze do 14. dnů a ještě mě chtějí odbýt desetikorunou. Nevím co s touto deskou dělal předchozí majitel, než se dostala ke mě, ani co se s ní dělo další téměř měsíc, co ji má czc u sebe.
Jaký byste doporučili postup? Děkuji.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, že zboží bylo při převzetí bez vad nebo že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit její přítomnost na zboží při převzetí. Pokud to neprokáže, není oprávněn krátit částku, kterou spotřebiteli na základě odstoupení od smlouvy navrací. Spotřebitel by v takovém případě mohl na vrácení částky v plné výši trvat.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI: https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.