Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 19.3.2020 jsem si objednala roušky, je to objednávka č. 102562470. Až po zaplacení jsem zjistila, že doba dodání je až 40 dnů.proto jsem okamžitě chtěla objednávku stornovat.Telefony mi nikdo nebral, tak jsem se objednávku pokusila stornovat písemně, na což mám dle zákona právo. Odpověděl mi pouze automat a to velice neurčitě. Jinak žádná odezva,žádné potvrzení, žádná komunikace. Peníze mi byly strženy z účtu.
Dál nevím, co mám dělat.
Jarmil Rappersberger, Ostrava
viz nahoře
Chci objednávku stornovat a vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
je mi líto, ale již uhrazenou objednávku nelze zrušit.
Jakmile obdržíme peníze, předáváme objednávku dodavateli, abychom její odeslání nezdržovali. Dodatečné zrušení objednávky tedy není možné. Pokud nebudete s dodaným produktem spokojen, můžete nám jej vrátit, a my Vám následně vrátíme peníze.
S dotazy ohledně vracení zboží se na nás neváhejte obrátit. Rádi Vám poskytneme kompletní informace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.