Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#40606Nemožnost stornování objednávky č.102562470

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2020, před 5 lety

Jarmila Rappersberger

Znění stížnosti

dne 19.3.2020 jsem si objednala roušky, je to objednávka č. 102562470. Až po zaplacení jsem zjistila, že doba dodání je až 40 dnů.proto jsem okamžitě chtěla objednávku stornovat.Telefony mi nikdo nebral, tak jsem se objednávku pokusila stornovat písemně, na což mám dle zákona právo. Odpověděl mi pouze automat a to velice neurčitě. Jinak žádná odezva,žádné potvrzení, žádná komunikace. Peníze mi byly strženy z účtu.
Dál nevím, co mám dělat.
Jarmil Rappersberger, Ostrava


Produkt

viz nahoře


Požadované řešení

Chci objednávku stornovat a vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 14:23, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2020 19:57, před 5 lety

je mi líto, ale již uhrazenou objednávku nelze zrušit.
Jakmile obdržíme peníze, předáváme objednávku dodavateli, abychom její odeslání nezdržovali. Dodatečné zrušení objednávky tedy není možné. Pokud nebudete s dodaným produktem spokojen, můžete nám jej vrátit, a my Vám následně vrátíme peníze.

S dotazy ohledně vracení zboží se na nás neváhejte obrátit. Rádi Vám poskytneme kompletní informace.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2020 23:00, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2020 17:26, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.