Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40608Stížnost ohledně částečně zaplacené dovolene

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2020, před 5 lety

Lucie Vankova

Znění stížnosti

Moje sestra si zakoupila na podzim zájezd do Turecka, zaplatila zálohu, v době kdy se vyskytl koronavir a nařízení státem zákaz vycestovat šla zájezd zrušit, prodavačka zájezdu byla nechutná že přijde o prémie apod a že musí ještě zaplatit storno poplatek ať počká do konce dubna a furt ji to storno zájezdu oddaluje. NÁKAZA STOUPÁ TAK DNES 21.3.2020 se rozhodla zrušit zájezd po telefonu když všechny pobočky jsou zavřené, muž ji řekl ať zaplatí celý zájezd, si dělá srandu? A když mu řekla že nic platit nebude tak ji položil telefon. Chování zamestnancu invia je katastrofální a s jakým přístupem se chovají když je něco narizene státem ZO je na facku, můžete poradit? Dekuji


Produkt

Zájezd turecko který měl být v červnu 2020


Požadované řešení

Vrácení zálohy zájezdu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2020 20:29, před 5 lety

Problematice rušení zájezdů jsme se věnovali v tomto článku: https://www.dtest.cz/clanek-7953/koronavirus-a-ruseni-zajezdu

Pokud by zájezd měl proběhnout nyní, kdy nařízením vlády zakázáno občanům ČR vycestovat do zahraničí, nebo ve chvíli, kdy je daná destinace zasažena pandemií nemoci Covid-19, měla by spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení celé zaplacené částky. Vzhledem k tomu, že má zájezd proběhnout až v červnu letošního roku, a nemůžeme nyní s jistotou předvídat vývoj budoucí situace, nárok na odstoupení od smlouvy bez sankce v tuto chvíli nevzniká. Pokud by však situace trvala nadále i v době zájezdu, spotřebitelka by měla nárok na vrácení celé zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 17:35, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.