Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Moje sestra si zakoupila na podzim zájezd do Turecka, zaplatila zálohu, v době kdy se vyskytl koronavir a nařízení státem zákaz vycestovat šla zájezd zrušit, prodavačka zájezdu byla nechutná že přijde o prémie apod a že musí ještě zaplatit storno poplatek ať počká do konce dubna a furt ji to storno zájezdu oddaluje. NÁKAZA STOUPÁ TAK DNES 21.3.2020 se rozhodla zrušit zájezd po telefonu když všechny pobočky jsou zavřené, muž ji řekl ať zaplatí celý zájezd, si dělá srandu? A když mu řekla že nic platit nebude tak ji položil telefon. Chování zamestnancu invia je katastrofální a s jakým přístupem se chovají když je něco narizene státem ZO je na facku, můžete poradit? Dekuji
Zájezd turecko který měl být v červnu 2020
Vrácení zálohy zájezdu
|
Tweet |
Problematice rušení zájezdů jsme se věnovali v tomto článku: https://www.dtest.cz/clanek-7953/koronavirus-a-ruseni-zajezdu
Pokud by zájezd měl proběhnout nyní, kdy nařízením vlády zakázáno občanům ČR vycestovat do zahraničí, nebo ve chvíli, kdy je daná destinace zasažena pandemií nemoci Covid-19, měla by spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení celé zaplacené částky. Vzhledem k tomu, že má zájezd proběhnout až v červnu letošního roku, a nemůžeme nyní s jistotou předvídat vývoj budoucí situace, nárok na odstoupení od smlouvy bez sankce v tuto chvíli nevzniká. Pokud by však situace trvala nadále i v době zájezdu, spotřebitelka by měla nárok na vrácení celé zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.