Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ani mě nevolají nepisou nic obednaval sem objednávky částka 766 korun roušky a roušky nikde a peníze pomoc stě mi prosím sem invalida ZTP dekuji
Číslo účtu je firma 35664382282 vyrabilni symbol 136306 a 136309
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Problematice nákupu roušek a dalších ochranných pomůcek se věnujeme také v článku zde: https://www.dtest.cz/clanek-7932/jak-bezpecne-nakupovat-rousky-a-dalsi-ochranne-prostredky
Dobrý den,
Situace samozřejmě není jednoduchá ani pro jednu stranu. Pro nás je to neskutečný zápřah a celý tým Světomatu nestíhá ani odpovídat na maily, ikdyž děláme co můžeme.
Co se týče objednávek, situace je následující.
Po přijetí platby, odesíláme zboží do 24 hodin. Doba dodání je 5-40 pracovních dnů.
Přesně takto to stojí pod produkty i v obchodních podmínkách a každý zákazník potvrzuje, že obchodní podmínky četl. Díky tomu, že s nimi musí i souhlasit, řídíme se nadále těmito podmínkami.
Pokud jste objednal a vše proběhlo v pořádku - přišel vám potvrzovací email - vaše zboží je na cestě k vám a bude doručeno tak, jak se obě strany dohodly.
Pokud vyvstane jakýkoliv problém, že bude třeba doba dodání překročená - vracíme peníze, nebo kompenzujeme škodu po domluvě.
Pokud je objednávka odeslána, nedá se již zrušit, jelikož se balíček nedá zastavit.
Omlouváme se za prodlevu, se kterou odpovídáme. Děláme ale vše proto, abychom tuto situaci zvládnuli.
S pozdravem,
Jiří Kolomazník, Jednatel společnosti
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.