Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#40613Nedorazila mi obednavka a oni nechaly peníze částka 766 koru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2020, před 5 lety

Michal Sivak

Znění stížnosti

Ani mě nevolají nepisou nic obednaval sem objednávky částka 766 korun roušky a roušky nikde a peníze pomoc stě mi prosím sem invalida ZTP dekuji


Požadované řešení

Číslo účtu je firma 35664382282 vyrabilni symbol 136306 a 136309


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 16:02, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Problematice nákupu roušek a dalších ochranných pomůcek se věnujeme také v článku zde: https://www.dtest.cz/clanek-7932/jak-bezpecne-nakupovat-rousky-a-dalsi-ochranne-prostredky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2020 10:20, před 5 lety

Dobrý den,

Situace samozřejmě není jednoduchá ani pro jednu stranu. Pro nás je to neskutečný zápřah a celý tým Světomatu nestíhá ani odpovídat na maily, ikdyž děláme co můžeme.

Co se týče objednávek, situace je následující.

Po přijetí platby, odesíláme zboží do 24 hodin. Doba dodání je 5-40 pracovních dnů.

Přesně takto to stojí pod produkty i v obchodních podmínkách a každý zákazník potvrzuje, že obchodní podmínky četl. Díky tomu, že s nimi musí i souhlasit, řídíme se nadále těmito podmínkami.

Pokud jste objednal a vše proběhlo v pořádku - přišel vám potvrzovací email - vaše zboží je na cestě k vám a bude doručeno tak, jak se obě strany dohodly.

Pokud vyvstane jakýkoliv problém, že bude třeba doba dodání překročená - vracíme peníze, nebo kompenzujeme škodu po domluvě.

Pokud je objednávka odeslána, nedá se již zrušit, jelikož se balíček nedá zastavit.

Omlouváme se za prodlevu, se kterou odpovídáme. Děláme ale vše proto, abychom tuto situaci zvládnuli.


S pozdravem,
Jiří Kolomazník, Jednatel společnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2020 15:26, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2020 22:38, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.