Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Text zaslaných emailů společnosti na
michal.hlavacek@be2.com
zakaznickyservis@be2.cz
collections@be2.com
Právo na odstoupení od smlouvy - jednoznačného prohlášení
Informace o mém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit.
Sdělení o výkonu práva na odstoupení před uplynutím lhůty pro odstoupení
Prosím o potvrzení odstoupení od smlouvy a zrušení předplatného a smlouvy, VIP členství!!!
Jestli nebudete schopni potvrdit mé zrušení předplatného, případně zrušení účtu a jestli v nebližší době nebudou navráceny finance, budu se obracet na právníka (DAS), pokud nedojde k zastavení všech mých aktivit u Vaší společnosti Be2.
Taktéž v případě nevyhovění mé žádosti, jelikož žádám ve lhůtě 14ti a tudíž nemusím uvádět důvod odstoupení, celou věc postoupím společnosti dTest!!! A dalším orgánům v České republice a EU.
Chápu, že nemáte na starosti jen mě, ale žádám Vás i o potvrzení všech věcí a ne jen o navrácení peněz.
Tímto Vás tedy vyzývám k nápravě a věřím, že finance, zrušení předplatného, VIP účtu proběhne ve velice brzké době a vše tím ukončíme. Požádal jsem vlastní banku o informace transakcí na můj účet, tak pevně věřím, že se vše rychle vyjasní a nebudeme muset dále tuto situaci řešit.
Mám právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit:
be2 S.à.r.l.
zákaznický servis/odstoupení od smlouvy
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Já:
Česká republika
email
Registrován/-a od19. 3. 2020
Registrace date
Výpověď: žádám o zrušení platby a zrušení účtu a vrácení peněz
Z účtu
Název obchodního místa
BE2
Držitel karty
Platba kartou (nezaúčtováno)
Datum provedení
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, vyhodnocuji jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Nebyl jsem ze strany Vaší společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž jsem byl uveden v omyl (a to ve velmi tíživé situaci a to po rozchodu s manželkou po 30 letech), a proto namítám neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Neměl jsem ani v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána. Nicméně i tak zcela odstupuji od provedené smlouvy, jak je výše uvedeno a žádám o vrácení finančních prostředků.
Pokud podle Vašich zásad neukončíte moji registraci, Vip členství a automatické předplatné či platbu, budu nucen jít právní cestou, jelikož tím porušíte své zásady, kde uvádíte mj. odstoupení bez důvodu do 14 dnů od,,sepsání,, smlouvy.
Níže citace z Vašich obchodních podmínek:
11. Právo na odstoupení od smlouvy
(1) za nákup zpoplatněných služeb prostřednictvím webové stránky be2
Informace o výkonu práva na odstoupení od smlouvy
Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S. à. r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg (fax: +420 227203713, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář (https://www.be2.cz/…i-od-smlouvy) pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.
Pro zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje, když sdělení o výkonu práva na odstoupení odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení.
Důsledky odstoupení od smlouvy
Jestliže od této smlouvy odstoupíte, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů, které vyplynou z toho, že jste zvolili jiný druh dodání než námi nabízenou, nejvýhodnější standardní dodávku), neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám bude doručeno sdělení o vašem odstoupení od této smlouvy. Pro tuto zpětnou platbu použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původní transakci, pokud s vámi nebylo výslovně dohodnuto jinak; v žádném případě vám nebudou z důvodu této zpětné platby účtovány náhrady.
Pokud jste požadovali, aby bylo poskytování služeb zahájeno během lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradíte nám přiměřenou částku, která odpovídá podílu již poskytnutých služeb do okamžiku, ke kterému nás budete o výkonu práva na odstoupení od této smlouvy informovat, ve srovnání s celkovým objemem služeb předpokládaných ve smlouvě.
(2) pro využití svého práva odstoupit od smlouvy za nákupy přes aplikaci be2 iOS App je zákazník povinen přímo kontaktovat Apple iTunes App Store
(3) pro využití svého práva odstoupení od nákupu přes aplikaci be2 Android App je podřízené zvoleným způsobem platby:
právo na odstoupení od smlouvy musí být pro platby přímo přes be2 platební systém převedeno jako v bodě 11. (1) výše
v rozsahu, v němž byli zákazníkovi nabídnuty a zvoleny platby prostřednictvím Google účtu, pro využití svého práva odstoupit od smlouvy je zákazník povinen přímo kontaktovat Google Play Store
Děkuji**
seznamka BE2
žádám odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů od registrace
žádám výpověď smlouvy
žádám o zrušení platby
žádám zrušení účtu
žádám vrácení peněz
žádám zaslání potvrzení o odstoupení od smlouvy
žádám zrušení předplatného a smlouvy
žádám VIP členství
|
Tweet |
Spotřebitel může do 14 dnů od uzavření odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.