Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40616Nedoručení zásilky CF520009152DE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2020, před 5 lety

milan tomas

Znění stížnosti

Vůbec neproběhl pokus o doručení zásilky CF520009152DE.
Dostávám několik balíků za měsíc, nikdy není problém - dostanu email, že mi něco jde a den předem SMS. Řidič zavolá, seběhnu dolů, balík převezmu (pracuju z domu, takže není možné mě nezastihnout).

V tomto případě nic takového neproběhlo. Když mi připadalo, že jde balík dlouho, začal jsem se pídit po tom, kde je. Tracking prozradil, že DHL předalo balík PPL. Pani z PPL mi řekla, že jsem nebyl doma, a že byl balík po 7 dnech v parcel shopu poslán zpět odesílateli.

Já bych si jej býval byl rád vyzvednul v parcel shopu, ale nedostal jsem o uložení zásilky email ani SMS. Sorryjako™, ale nejsem jasnovidec a nemíním náhodně objíždět parcel shopy v okolí jen proto, že čekám balík.

Namísto řešení (druhý pokus o doručení, protože balík stále má PPL) mi bylo suše řečeno, že musím kontaktovat odesílatele.


Produkt

záslika CF520009152DE


Požadované řešení

podrobný audit procesů, aby k podobným pochybením nemohlo dojít


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 12:36, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 09:07, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.