Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Vůbec neproběhl pokus o doručení zásilky CF520009152DE.
Dostávám několik balíků za měsíc, nikdy není problém - dostanu email, že mi něco jde a den předem SMS. Řidič zavolá, seběhnu dolů, balík převezmu (pracuju z domu, takže není možné mě nezastihnout).
V tomto případě nic takového neproběhlo. Když mi připadalo, že jde balík dlouho, začal jsem se pídit po tom, kde je. Tracking prozradil, že DHL předalo balík PPL. Pani z PPL mi řekla, že jsem nebyl doma, a že byl balík po 7 dnech v parcel shopu poslán zpět odesílateli.
Já bych si jej býval byl rád vyzvednul v parcel shopu, ale nedostal jsem o uložení zásilky email ani SMS. Sorryjako™, ale nejsem jasnovidec a nemíním náhodně objíždět parcel shopy v okolí jen proto, že čekám balík.
Namísto řešení (druhý pokus o doručení, protože balík stále má PPL) mi bylo suše řečeno, že musím kontaktovat odesílatele.
záslika CF520009152DE
podrobný audit procesů, aby k podobným pochybením nemohlo dojít
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.