Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.3.2020 přišla SMS, že o zásilce DR9029572956C s dobírkou mě budete informovat o doručení, ale já o uvedenou zásilku nemám zájem, nezaplatím ji a chtěla jsem vám ušetřit cestu za doručení a ihned ji vrátit dodavateli. Píšete, že doručení změníte na www.zdocp.cz, ale nikde není možnost ihned zásilku zastavit a vrátit dodavateli (šetřím najeté kilometry).
DR9029572956C s dobírkou
Ihned vrátit dodavateli a ať se o to už nemusím starat a řešit s dopravci nebo na pobočce místní pošty.
|
Tweet |
Pro odstoupení od smlouvy (zrušení smlouvy) uzavřené na dálku je zapotřebí zaslat prodejci písemné odstoupení od smlouvy na jeho e-mail, případně doporučeně s dodejkou. Někteří prodejce mají na svých stránkách speciální formulář.
Pokud lze odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, je možné odstoupit od smlouvy i před převzetím zboží, což lze opřít o bod 40 odůvodnění směrnice 2011/83/EU.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.