Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V půlce února jsem se přihlásila na uzavřené kurzy powerjógy pro začátečníky se začátkem kurzu ke konci února (popis dle webových stránek - uzavřené kurzy, předem určená osnova, větší prostor pracovat s klientem, návaznost cviků...). Při první lekci si nás lektorka nevšímala, cviky neodpovídaly cvikům pro začátečníky (naopak byly cviky pro velmi pokročilé), dojem z "uzavřeného" kurzu byl, že lekce již několik měsíců jedou a jen se lákají nové členky. Majitel komunikoval pouze na začátku, když jsem měla kurz uhradit. Po mé stížnosti se již neozývá a nereaguje (i když třeba na Instagramu je poměrně aktivní). Zažádala jsem o vrácení peněz (na takovém kurzu bych si spíš ublížila, než abych se něco naučila), ale absolutně bez reakce.
https://www.befitbrno.cz/cs/sluzby/uzavrene-kurzy/powerjoga/
vrácení peněz (přihlásila jsem se na kurz pro začátečníky, do "nižší" úrovně jít nemohu, nemohu tedy žádat kompenzaci v podobě jiného kurzu)
|
Tweet |
Zakoupený kurz lze reklamovat a argumentovat tím, že nesplňuje jakost při převzetí podle ustanovení § 2161 odst. 1 občanského zákoníku. V rámci reklamace může spotřebitelka požadovat nový kurz bez vad nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. V případě, že podnikatel nebude schopen zjednat nápravu, může od této smlouvy odstoupit a chtít vrátit peníze. Tyto nároky se opírají o ustanovení § 2169 odst. 1 občanského zákoníku.
Podle § 24 odst. 7 písm. v) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, prodávající se dopustí přestupku tím, že v rozporu s § 19 odst. 1 nepřijme reklamaci nebo nevydá spotřebiteli písemné potvrzení o reklamaci se stanovenými údaji.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.