Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#40626Nedodané roušky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2020, před 5 lety

Martin Vondráček

Znění stížnosti

Dobrý den,
zaplatil jsem za roušky, ale stále je nemám, chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze na účet.
Vondráček Martin


Produkt

Nákup roušek - nedodání


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 17:51, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2020 19:57, před 5 lety

je mi líto, ale již uhrazenou objednávku nelze zrušit.
Jakmile obdržíme peníze, předáváme objednávku dodavateli, abychom její odeslání nezdržovali. Dodatečné zrušení objednávky tedy není možné. Pokud nebudete s dodaným produktem spokojen, můžete nám jej vrátit, a my Vám následně vrátíme peníze.

S dotazy ohledně vracení zboží se na nás neváhejte obrátit. Rádi Vám poskytneme kompletní informace.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.3.2020 14:45, před 5 lety


Martin Vondráček

Dobrý den,
dosud jsem žádnou zásilku neobdržel a tak nevím co Vám mám poslat zpět a na jakou adresu.
Prosím o kontakt na Vás.
Děkuji Vondráček Martin

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 07:32, před 5 lety

ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 19.3.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.

Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.

V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.4.2020 18:10, před 5 lety


Martin Vondráček

Dobrý den,
je to už více nežli měsíc a stále se nic neděje. Je nějaká šance dostat finance zpět, nebo se musí každý podvedený zákazník obrátit na policii.
Děkuji za info. Vondráček Martin

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 17:35, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby zákonnému nároku spotřebitele vyhověla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2020 08:04, před 5 lety

mezní termín pro doručení je do 18.5.2020. Pokud zboží do daného data nebude doručeno, neváhejte se na nás obrátit. Rádi s Vámi poté vyřešíme reklamaci.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.5.2020 10:55, před 5 lety


Martin Vondráček

Dobrý den,
bohužel ani do konce mezního termínu zásilka nedošla.
Rád bych vše vyřešil smírnou cestou.
Prosím o reakci.
Děkuji Vondráček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 13:54, před 5 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele respektovala a vrátila mu peníze, a to i vzhledem k tomu, že mu zboží nedošlo ani v mezním garantovaném termínu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2020 07:40, před 5 lety

požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.

Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.6.2020 12:25, před 5 lety


Martin Vondráček

Dobrý den,
Děkuji za částečné vrácení zaslaných peněz.
Na účet mi přišlo 9 x 498kč, to znamená, že chybí ještě 498kč. Prosím o platbu na účet č. 225257157/0600
Děkuji za vyřízení, Vondráček Martin

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2020 11:12, před 5 lety

Dobrý den,

děkujeme za informaci. Poslední částka Vám byla na účet zaslána dne 8.6.2020. Za zpoždění této částky se velice omlouváme. Nyní by mělo být vše v pořádku. V opačném případě nás prosím kontaktujte zde, prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 a vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti.

Děkujeme.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.6.2020 15:45, před 5 lety


Martin Vondráček

Hodnocení:

Komentář: Děkuji