Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
dnes jsem v odpoledních hodinách výjimečně zašla do vašeho obchodu v Příbrami. Na vstupních dveřích na mě čekalo spoustu plakátů o vládním nařízení nošení roušek a doporučení, abychom udržovali rozestupy. Za to vám děkuji, že se snažíte všechny upozornit již od začátku. Nic méně po vstupu do prodejny na mě čekalo překvapení v podobě pana hlídače u stolečku, který žádnou roušku neměl. Jak je možné, že se zákazníci musí chránit a váš personál zákazníky nechrání. Ba naopak svým jednáním je ohrožuje. Vzhledem k tomu, že také pracuji v obchodě, vím, co je mít ochranu dýchacích cest i 12 hodin denně , chápu i to, že je nutné se vymsrkat, napít, najist atd. Ale všechny tyto úkony se přeci musí dělat v zázemí obchodu. Rozumím tomu, že vedoucí nemůže ohlídat všechny, ale tak nemůžete takto nezodpovědné lidi vůbec zaměstnávat. Po dnešní návštěvě jsem velmi rozčarovaná a už ten obchod zase dlouho nenavštívim a chápu, proč se u vás řady zákazníků tolik zúžili.
Prosím o zajištění ochrany zákazníků po celou otevírací dobu a vyjádření vaše i zástupce obchodu v Příbrami na níže uvedeny e-mail.
op.vyska@centrum.cz
|
Tweet |
Vzhledem k dynamickému vývoji situace upozorňujeme, že naše vyjádření je založeno na opatřeních vlády přijatých k datu 24. 3. 2020. K tomuto dni je již vycházení na veřejná prostranství bez úst zakrytých rouškou (nebo jiným obdobným způsobem jako je kupř. šátek atp.) pod hrozbou sankce zakázáno. Obchodní prostory nemají žádnou výjimku, proto i zde musí zákazníci i personál používat tento druh preventivní ochrany.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.