Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám problém s eshopem Timestore.cz. Koupil jsem si od nich z esohpu hodinky pro mne dost drahé stály něco málo přes 5000 kc. Již po druhé do roka jsem je musel reklamovat a to hned za sebou, neboť prvně upadl řemínek a začali korodovat, což u hodinek za 5tis. hned po pár měsících mě příjde dost divné, tak jsem je poslal na reklamaci a vzápětí jsem je poslal po druhé na reklamaci, neboť upadl šroubek který držel sklíčko a přestala jít datumovka a zpoždoval se i čas. Takže jsem zase byl škodny už jen, že dvakrát me stálo poštovné, ale jsem rozhořčeny, že mám stále problémy s hodinkami, které nejsou vůbec levné a nezajistují absolutně kvalitní výrobek. Nemám v tenhle výrobek žádnou důveru a požadoval jsem po eshopu Timestore.cz vrácení penez, jenže ta absolutně odmítá vrácení penez, že je prý neopodstatněná žádost. Tomu já, ale nerozumím, neboť dvakrát je posílám na opravu, to znamená, že je to nekvalitní výrobek a já mám právo na vrácení penez. A proto se na Vás obracím s pomocí, neboť si myslím, že je to nespravedlivé a nečestné jednání od tohoto esohpu, že by měli vrátit peníze, když je klient s jejím výrobkem nespokojen za tak vysoké peníze, požaduje člověk kvalitní výrobek.
Dekuji za vyrízení mé prosby
Merta Radek
číslo reklamace hodinek Diesel Mr. Dady - 19020307
požaduji vrácení peněz, neboť již nemám důvěru v tenhle výrobek
|
Tweet |
Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.