Společnost


W25 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40630Požaduji vrácení penez za nekvalitní výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2020, před 5 lety

Radek Merta

Znění stížnosti

Dobrý den, mám problém s eshopem Timestore.cz. Koupil jsem si od nich z esohpu hodinky pro mne dost drahé stály něco málo přes 5000 kc. Již po druhé do roka jsem je musel reklamovat a to hned za sebou, neboť prvně upadl řemínek a začali korodovat, což u hodinek za 5tis. hned po pár měsících mě příjde dost divné, tak jsem je poslal na reklamaci a vzápětí jsem je poslal po druhé na reklamaci, neboť upadl šroubek který držel sklíčko a přestala jít datumovka a zpoždoval se i čas. Takže jsem zase byl škodny už jen, že dvakrát me stálo poštovné, ale jsem rozhořčeny, že mám stále problémy s hodinkami, které nejsou vůbec levné a nezajistují absolutně kvalitní výrobek. Nemám v tenhle výrobek žádnou důveru a požadoval jsem po eshopu Timestore.cz vrácení penez, jenže ta absolutně odmítá vrácení penez, že je prý neopodstatněná žádost. Tomu já, ale nerozumím, neboť dvakrát je posílám na opravu, to znamená, že je to nekvalitní výrobek a já mám právo na vrácení penez. A proto se na Vás obracím s pomocí, neboť si myslím, že je to nespravedlivé a nečestné jednání od tohoto esohpu, že by měli vrátit peníze, když je klient s jejím výrobkem nespokojen za tak vysoké peníze, požaduje člověk kvalitní výrobek.
Dekuji za vyrízení mé prosby
Merta Radek


Produkt

číslo reklamace hodinek Diesel Mr. Dady - 19020307


Požadované řešení

požaduji vrácení peněz, neboť již nemám důvěru v tenhle výrobek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2020 10:58, před 5 lety

Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 16:35, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.