Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19. 3. 2020 jste mně mejlem sdělili, že nanovlákenné roušky, které jsem si objednala nedodáte. Na mejl jsem vám obratem odpověděla s tím, že žádné náhradní zboží, které jste nabízeli nepožaduji. Požádala jsem vás o vrácení platby předem ve výši 1245,00 Kč. Dosud jsem nedostala žádnou informaci, peníze jste mně samozřejmě nevrátili také.
nanovlákenná rouška 5 ks á 249 Kč
Vrácení shora uvedené částky
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Děkujeme za informaci.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Objednávka č. 102515964
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na doplnění stížnosti.
částka Vám za tuto objednávku byla v pořádku vrácena zpět dne: 30.3.2020Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.