Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Ve středu má sestra poslala roušky ,Vami zavedenou službou v obálce s okenkem,kterou jste zavedli zdarma z Loděnic u Prahy.Bydlim kousek od Melnika a je sobota večer a roušky na které jsem čekala ,protože mam tři děti stále nedorazily.Jak je možné ,aby se toto v této tak važnê době mohlo stát?To mi chcete říct,že si je zaměstnanci česke pošty vzali a lidé,kteří je potřebují a čekají denně ,ale marně je nedostanou?To snad nemyslíte vážnê?Jelikož je vaše služba zdarma nedostala ani žádné číslo na sledování zasilky a já proto,žádám o dobré vysvětleni a o řádnou nápravu,protože tohle je nepřípustné a domnívam se ,ze v této situaci co se děje díky nařízeni vlady i o tzv.Trestní čin .
Obalka s okenkem a v nem jednorazove rousky
Žádám o vysvětleni a dodání zásilky
|
Tweet |
Česká pošta k službě přepravy roušek na svých internetových stránkách (https://www.ceskaposta.cz/-/ceska-posta-zdarma-prepravuje-rousky) uvádí: "Vzhledem k použitému druhu služby (obyčejná zásilka) není ČP odpovědná za škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo úbytkem obsahu zásilky."
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman