Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#40636Nedoručení roušek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2020, před 5 lety

Barbora Ladrova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Ve středu má sestra poslala roušky ,Vami zavedenou službou v obálce s okenkem,kterou jste zavedli zdarma z Loděnic u Prahy.Bydlim kousek od Melnika a je sobota večer a roušky na které jsem čekala ,protože mam tři děti stále nedorazily.Jak je možné ,aby se toto v této tak važnê době mohlo stát?To mi chcete říct,že si je zaměstnanci česke pošty vzali a lidé,kteří je potřebují a čekají denně ,ale marně je nedostanou?To snad nemyslíte vážnê?Jelikož je vaše služba zdarma nedostala ani žádné číslo na sledování zasilky a já proto,žádám o dobré vysvětleni a o řádnou nápravu,protože tohle je nepřípustné a domnívam se ,ze v této situaci co se děje díky nařízeni vlady i o tzv.Trestní čin .


Produkt

Obalka s okenkem a v nem jednorazove rousky


Požadované řešení

Žádám o vysvětleni a dodání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 16:38, před 5 lety

Česká pošta k službě přepravy roušek na svých internetových stránkách (https://www.ceskaposta.cz/-/ceska-posta-zdarma-prepravuje-rousky) uvádí: "Vzhledem k použitému druhu služby (obyčejná zásilka) není ČP odpovědná za škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo úbytkem obsahu zásilky."

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.