Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již od 17.3.2020 20,15h Je u vás z Rakouska č. Pnum1 CA242170173 AT nebo
JJATA8200253002689795 (nevím, které je správné) a nebyl doručen do dnešního
dne nevím bude-li ještě k použití.Okamžitě dodát
okamžitě dodat!
|
Tweet |
V důsledku mimořádné situace spojené s šířením viru COVID_19 dochází k omezení nabídky služeb České pošty. Níže nalezne spotřebitel aktuální informace.https://www.ceskaposta.cz/omezeni-vnitrostatnich-sluzeb
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.