Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 22.3.2020 jsem si zakoupil členství na zkoušku na měsíc za 180 Kč. Prostudoval jsem si stránku, abych se ujistil, že platím jen jako zkoušku na jeden měsíc a nikde jsem neviděl nic o automatickém prodloužení.Ale dočetl jsem se , že mi to bude odebírat velkou částku peněz z mého účtu bez zeptání. Žádal jsem o pomoc na doporučeným e-mail: service@c-date.cz , ale bohužel se mi nikdo neozval.Mé id: 254OJF12
Proto žádám o zrušení premium členstí a smazání platebních údajů.
Děkuji za pochopení
Interdate S.A., nebylo mi odpovězeno na zrušení premium účtu
Zrušit premium účet
Zrušit platbní udáje
Smazat celý účet na C-date.cz
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, kontaktoval jsem přiřazenou e-mail adresu, chtějí po mě výpovědní formulář, ale k tomu já bohužel nemám přístup. Protože v naštvaní- vaše členství - je psano ,, Nastavení účtu budou dostupné za několik dní, jakmile bude platba zpracována. Do té doby si užívejte výhod Vašeho Prémiového členství a tuto možnost zkuste později. Děkujeme za pochopení.” Není tam bohužel žádný výpovědní formulář.
Děkuji
ID :254OJF12
E-mail : radimpavlik2002@gmail.com
Formulář společnosti pro odstoupení lze nalézt zde: https://www.c-date.cz/info/vzorovy-formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy.html. Spotřebiteli doporučujeme formulář vyplnit, naskenovat a poslat jako přílohu e-mailu. Zároveň uvádíme, že vzhledem k tomu, že je služba poskytována online, není v žádném případě nutné vyplňovat celou adresu.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat.
Tak formulář jsem jim vyplnil, doufám že nebude vadit , že je on-line vyplněný přes počítač, ale co tam má být tam je.
Možná tam chybí id , na to tam otázka kladená nebyla. Teď jen čekat až zruší platební údaje a vešekere údaje , a dostanu oznámení , že je smazáno.
ID : 254OJF12
Takový krok by měl být ze strany spotřebitele dostatečný, každopádně doporučujeme pro jistotu ještě situaci konzultovat i s bankou, zda nebude vhodné i zablokovat platební kartu. Dále doporučujeme pečlivě ukládat veškerou komunikaci se společností.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o potvrzení, že spotřebitel vůči ní již nemá žádné závazky a vzájemný vztah byl ukončen.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnost na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.