Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#40640TPa veškeré doklady

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2020, před 5 lety

Karel VRŠECKÝ

Znění stížnosti

Dne 3.3.2020 jsem v AAA AUTO DAOPRAVÁKŮ 874/15 18400 PRAHA 8 , zakoupil vozidlo ford mondeo mk5 /4AT7200/ r.v. 2015 Při zakoupení vozidla a zaplacení a pojištění mě nebyl dán /TP+ doklady od vozidla/ a bylo mě řečeno že přijdou doporučeně. Do dnešního dne nic nepřišlo.Když jsem tam volal bylo mě řečeno ,že mají jiné starosti.


Požadované řešení

chci veškeré doklady od vozidla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 16:45, před 5 lety

Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.

Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2020 14:23, před 5 lety

Vážený pane Vršecký,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena (kolegové mne informovali, že doklady již byly odeslány). Doufám, že Vám dorazily v pořádku, a omlouvám se za zpoždění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.4.2020 15:13, před 5 lety


Karel VRŠECKÝ

doklady jsem již dostal.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2020 14:39, před 5 lety

Dobrý den,
záležitost byla vyřešena. Ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.