Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den 12.12.2019 jsem si přes internet objednala na stránce vevio.cz mikinu.Zboží jsem zaplatila předem na jejich účet.Doručení zboží bylo 5-40 dní. Ani po čekací lhůtě mi zboží nedodali. Psala jsem jim jak to vypadá s mou zásilkou, tak odepsali,že zboží ztratila přepravní služba a že při zaslání mého čísla účtu mi pošlou peníze zpět 657,-Kč.Samozřejmě nic neposlali. Poslala jsem teda reklamační list přes jejich internetovou stránku kde při podání reklamace akceptují jen reklamaci s vyplněním všech údajů týkajících se objednávky. Odeslala jsem a potvrdili mi přijetí a napsali že běží 30ti denni reklamační lhůta. I přes to že čekám na vrácení peněz a reklamaci už přes měsíc,společnost pořád nereaguje.Prosim o radu jak získat své peníze zpátky. Děkuji předem Šajnarová Markéta
12.12.19 přijata objednávka 13.12.přijata platba 17.1.20 ztráta balíčku přepravní společnosti 27.1.20 žádost o vrácení peněz 22.2 přijetí reklamační formuláře jedná se o zboží:Dámska luxusní mikina s kapuci černá velikost S cena 599,- pojištění zásilky 39,-balné 19,- dohromady jsem zaplatila 657,- na jejich účet
Prosím o společnost vevio.cz aby mi vrátila peníze na můj účet který jsem jim zaslala
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.