Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40643Nedoručení zásilky 40187696201

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2020, před 5 lety

Tomáš Přichystal

Znění stížnosti

Dne 20.3.2020 jsem očekával zásilku 40187696201. Celý den jsem byl na adresně uvedeném místě (Okružní 31, Brno). Ráno jsem dostal SMS že mezi 10-12 mi bude zásilka předána. V půl 2 jsem dostal další SMS, že jsem nebyl zastižen. Jak je to ale možné, že mě řidič nezastihl, když jsem celou dobu byl na adresně uvedeném místě? Další problém je ten, že adresně uvedené místo je v Brně (mé zaměstnání), ale já bydlím ve Slavkově a do Brna se teď mnoho dní nedostanu, takže z PPL shopu si nemohu zásilku vyzvednout. Chtěl jsem si nechat přesměrovat zásilku do Slavkova, ale už mi to tu možnost nenabízí.
Děkuji.
Tomáš Přichystal


Produkt

Číslo zásilky je 40187696201, zásilku odeslal Petr Tamele MAC, zásilka je na dobírku 331 Kč, váha zásilky 0,25 kg


Požadované řešení

Prosím o přeposlání na jinou adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2020 09:34, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 16:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.