Společnost


ICGF INTERNATIONAL FACTORING LTD

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40649Neřešení případu,poškození

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2020, před 5 lety

David Vladimír

Znění stížnosti

Poté,co jsem se obrátil na firmu ICGF mi tato nabídla kompletní řešení mé pohledávky. Jak v přiloženém formuláři, tak i telefonicky jsem je mimo jiné i důrazně upozorňoval na blížící se termín možného promlčení této pohledávky. Byl jsem ubezpečen, že tuto okolnost berou v potaz a bude li třeba abych cokoliv podnikl, či v případě dotazu se mi ozvou. Po dvou měsících mi oznámili ukončení smouvy pro předluženost dlužníka, na kterou jsem je ostatně upozorňoval. Vzhledem k tomu, že Má upozornění naprosto ignorovali došlo k promlčení mé pohledávky a byl jsem tímto poškozen a prakticky zbaven možnosti jakéhokoliv dalšího vymáhání této pohledávky. Za tuto "službu" si naůčtovali 2490.- Kč.


Produkt

Viz výše


Požadované řešení

Důrazně varuji před využitím "služeb" této povedené společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 17:27, před 5 lety

Pro to, aby mohla společnost smluvní pokutu právem nárokovat je třeba, aby byla sjednána platně. Co se týká platnosti sjednání smluvní pokuty, dle nálezu Ústavního soudu, sp. zn. I. ÚS 3512/11, platí, že v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné.

Jestliže by tedy ujednání o smluvní pokutě, bylo výslovně, srozumitelně a jednoznačně zaneseno v samotném těle smlouvy a spotřebitel by s ním souhlasil, bylo by možné konstatovat, že byla smluvní pokuta platně ujednána.

Porušila-li společnost svou smluvní povinnost (bylo-li ujednáno, že bude jednat tak, aby nedošlo k promlčení pohledávky), je povinna spotřebiteli nahradit škodu, která mu tím vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 08:00, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.