Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem produkt Revoluční lehká a flexibilní hadice s rozprašovačem, která se po měsíčním provozu zcela rozpadla
Revoluční lehká a flexibilní hadice s rozprašovačem - hadice která "roste"
Vrácení peněz (628,- Kč)
|
Tweet |
Spotřebitelka by nyní měla uplatnit reklamaci u prodávajícího, který má povinnost vystavit reklamační protokol. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Spotřebitelka má právo priměrně na opravu. Pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, má právo výměnu věci, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Pokud paní Svobodová prostřednictvím našeho slevového portálu zakoupila zboží, které je nutné reklamovat, je třeba zaslat zboží jeho dodavateli na adresu, ze které bylo zboží odesláno nebo adresu pro vrácení zboží uvedenou na slevovém kuponu nebo v obchodních či reklamačních podmínkách dodavatele. Do zásilky se zbožím je vhodné připojit průvodní dopis s odůvodněním reklamace a požadovaným způsobem řešení, a voucher, který slouží jako záruční list.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti dále reagovat, uzavíráme tímto stížnost s dosažením dohody.