Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#4065Vadné zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2014, před 10 lety

Alena Svobodová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem produkt Revoluční lehká a flexibilní hadice s rozprašovačem, která se po měsíčním provozu zcela rozpadla


Produkt

Revoluční lehká a flexibilní hadice s rozprašovačem - hadice která "roste"


Požadované řešení

Vrácení peněz (628,- Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2014 15:44, před 10 lety

Spotřebitelka by nyní měla uplatnit reklamaci u prodávajícího, který má povinnost vystavit reklamační protokol. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Spotřebitelka má právo priměrně na opravu. Pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, má právo výměnu věci, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2015 15:57, před 10 lety

Pokud paní Svobodová prostřednictvím našeho slevového portálu zakoupila zboží, které je nutné reklamovat, je třeba zaslat zboží jeho dodavateli na adresu, ze které bylo zboží odesláno nebo adresu pro vrácení zboží uvedenou na slevovém kuponu nebo v obchodních či reklamačních podmínkách dodavatele. Do zásilky se zbožím je vhodné připojit průvodní dopis s odůvodněním reklamace a požadovaným způsobem řešení, a voucher, který slouží jako záruční list.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 11:29, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti dále reagovat, uzavíráme tímto stížnost s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.