Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, je to jedna velká zlodějina a to jejich členství se vlastně nedá zrušit.. pokoušel jsem se účet několikrát deaktivovat přičemž se nic nestalo.. následně mi za 3 měsíční členství o které jsem vůbec nežádal strhli 2200 korun z mého účtu.. přičemž měsíční poplatek byl 150 korun. Jak zde čtu je tady spousta lidí se stejným problémem.. byl bych rád kdyby mi za tuto zlodějinu vrátili peníze a prosím zrušili všechny své nároky vůči mé osobě a deaktivovali můj účet, členství a zrušili mé osobní údaje. Také jsem seznamku zaplatil pouze na měsíc jako vyzkoušení, ale zrušit to již nešlo a ted po pár měsících mi strhli 2200 kč s tím, že mi ještě členství rádi prodlouží... Pro více informací prosím mne kontaktujte na email.
Tady je jejich email, kdy mi jen řekli že mi vlastně stáhnou peníze, ale to že už dávno jsem chtěl profil zřušit jim je jedno.. a také si povšimněte absurdní částky za 3 měsíční členství..
Pokud máte jakékoliv dotazy, např. jak náš produkt používat, neváhejte prosím kontaktovat naše zákaznické centrum. Kontaktní e-mailová adresa se nachází na konci tohoto e-mailu.
Vaše Premium členství je platné po dobu 1 měsíců, počínaje dnem 1.2.2020 v celkové ceně CZK 156 (jednorázová platba včetně DPH).
Abyste mohli nepřetržitě využívat všech výhod Vašeho Premium členství bez přerušení, bude Vaše členství automaticky prodlouženo o další 3 měsíců v celkové ceně CZK 2.247 (jednorázová platba včetně DPH). Samozřejmě můžete své současné Prémiové členství písemně zrušit 4 dní před uplynutím období přístupu. Po obnovení můžete své Prémiové členství zrušit 4 dní před uplynutím období přístupu. Aby byla Vaše výpověď platná, překontrolujte prosím výpovědní pravidla a jasně označte e-mailovou adresu, která byla použita při registraci na be2. Upozornění: všechny platné výpovědi jsou účinné ke konci stávajícího předplatného (tzv. ”výpovědní doba”). Další podrobnosti naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách. Informace o právu na odstoupení od smlouvy naleznete na konci tohoto e-mailu.
Pokud máte dotazy ohledně Vašeho Premium členství, neváhejte nás prosím kontaktovat. Námitky proti fakturované částce musí být vzneseny a doručeny be2 písemně nejpozději do 6 týdnů po obdržení be2 faktury. Pokud námitka nebyla vznesena v požadované lhůtě, fakturovaná částka je považována za schválenou.
Be2 zlodějina
Navrácení peněz a zrušení členství, účtů a všech závazků k této zlodějské společnosti.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.