Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#40651Obstrukce s vrácením peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2020, před 5 lety

Jiří Štěpánek

Znění stížnosti

V předvánočním období jsem chtěl zakoupil vaucher na vyplnění vrásek kyselinou hyaluronovou v hodnotě 2 222,- Kč. Dne 18.12.2019 jsem provedl úhradu on-line kartou, platba na účtu se však tvářila jako nepovedená, takže jsem po konzultaci s paní K. V. (celé jméno viz referenční údaje) provedl dne 19.12.2019 platbu převodem. Bohužel po Novém roce jsem kontrolou účtu zjistil, že platba on-line mně byla zaúčtována, tudíž jsem částku 2 222,- Kč zaplatil dvakrát. S tímto jsem seznámil paní K. V., která potvrdila, že obě platby vidí a že dvojitá platba mně bude na konci ledna vrácena. Bohužel se tak nestalo, místo paní K. V. se mnou komunikovala paní K. P., ale ta jen slibovala, koncem týdne, po neděli apod. Bohužel k dnešnímu datu konců týdne uběhlo více a pak se i paní Pospíšilová odmlčela. Telefonicky odmítají komunikovat.


Produkt

vyplnění vrásek kyselinou hyaluronovou


Požadované řešení

Vrácení dvojité platby na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 17:44, před 5 lety

Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla zaplacena dvakrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno. Bylo-li sjednáno vydání bezdůvodného obohacení na konec měsíce ledna, je společnost v prodlení s jeho vydáním a spotřebitel má nárok i na úrok z prodlení v zákonné výši.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2020 23:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.