Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den zasilka my mela byt dodana dneska mezi 11-13 hod
pan tady zvonil 12.40 hod zvedla jsem zvonek rekla jsem Prosím pan se neozval automaticky šel k autu a rovnou vypisoval listek na postu
syn koukal na neho z okna hned sem mu volala a rekla ze jsem doma on my na to řekl že před dvouma hodina byl umne a ze nejsem doma a ze to dal na postu to bylo všechno pokud vim a mají vam dorucovat zásilku tak se maj ozval do zvonku a nebo lhat takhlen lidem to není normalni a ještě ani smska my zadna neprisla že my bude dorucovat naky balik. Dekuji za odpověď muj email je
(e-mail viz sekce referenční údaje)
dobry den zasilka my mela byt dodana dneska mezi 11-13 hod
pan tady zvonil 12.40 hod zvedla jsem zvonek rekla jsem Prosím pan se neozval automaticky šel k autu a rovnou vypisoval listek na postu
syn koukal na neho z okna hned sem mu volala a rekla ze jsem doma on my na to řekl že před dvouma hodina byl umne a ze nejsem doma a ze to dal na postu to bylo všechno pokud vim a mají vam dorucovat zásilku tak se maj ozval do zvonku a nebo lhat takhlen lidem to není normalni a ještě ani smska my zadna neprisla že my bude dorucovat naky balik. Dekuji za odpověď muj email je
terka.natalka5@post.cz
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Popsané jednání nesplňuje znaky rádného pokusu o doručení. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman