Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U firmy Viavox,s.r.o., Zlín jsem na základě "Smlouvy o obchodním zastoupení" využíval služeb výhodného telefonního volání Avox a v této souvislosti mi byl zřízen uživatelský účet, na který jsem uhradil vratnou kauci a poplatky dle vyúčtování. Po ukončení "Smlouvy" 31.3.2011 bylo provedeno konečné vyúčtování, kde mi vznikl přebytek ve výši cca 3399,60 Kč, který by mi firma měla vrátit na můj bankovní účet. Svůj závazek vůči mně firma uznala, avšak jeho uhrazení postupně odsouvala s tim, že nemají dostatek financí a že musí vymáhat své pohledávky od jiných subjektů a podle jejich přísunu postupně vyřizovat své závazky. Poslední zpráva z 24.10.2012, kde mi sdělují, že mám být i nadále trpělivý. Na další urgence již vůbec nereagují.
zákaznické ID 5836
Uhrazení dlužné částky
|
Tweet |
V případě, že dle smlouvy má být uvedená částka vrácena a není-li ve smlouvě stanovena lhůta pro vrácení, je společnost povinná vydat smluvenou částku ve lhůtě přiměřené nebo dodatečně stanovené. Pokud se tak nestane, ocitá se v prodlení.
Spotřebitel ke stížnosti uvedl následující:
Dobrý den, opravdu velmi děkuji za pomoc při řešení stížnosti #4066 Neuhrazení vratné kauce - přebytku účtu. Peníze jsem obdržel 22.8.2014 s následujícím vysvětlením: (21.08.2014 08:45:33) Dobrý den, omlouváme se za zpoždění zaslání vratné kauce, dnes Vám bude částka zaslána na Váš osobní účet. Děkujeme za trpělivost.